Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie Samsung TV HELP!!!!

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2023 12:09 PM)
1195 Weergaven
Wim T
Explorer
Opties

beste

ik heb in 2021 een Samsung Tv aangekocht, 75 inch 8K. 3.300 euro.

Sinds enkele maanden valt het beeld altijd uit, zwart beeld, wel geluid. Wel 20 keer per dag.

Nog ruim binnen de beloofde 2 jaar fabrieksgarantie.

Ze (letmerepair) zijn begin januari langsgeweest voor een reparatie, moederbord en one connect kabel vervangen.

Echter het probleem is er nog steeds en wordt steeds erger.

Intussen heb ik al 13x gebeld met Samsung, en 8x met letmerepair gebeld, en 8x gemaild. En dagelijks via whatsapp in contact met Samsung helpdesk, al zo'n 16x nu.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Letmerepair zegt dat er een nieuwe reparatieaanvraag moet ingediend worden door Samsung. Samsung zegt dat ze dat hebben gedaan.
Dan zegt Samsung dat ik online zelf opnieuw een aanvraag moet doen, maar daar geeft men aan dat ik dat niet kan, omdat het toestel recent gerepareerd was, en dat ik Samsung moet bellen.
Opnieuw krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben, en dat letmerepair me zal contacteren. Bij letmerepair zeggen ze nogmaals dat Samsung een nieuw verzoek moet indienen.

Samsung zegt dat dat gebeurd is.

Gisteren kreeg ik telefoon van Samsun dat het waarschijnlijk een creditering wordt, en vragen ze me via wie ik het heb aangekocht (bol.com).
Vandaag zegt Samsung dat het miss toch geen creditering wordt, en dat ze een nieuw verzoek hebben ingediend bij Letmerepair, en dat ik nog even geduld moet hebben.

Ik ben iemand met veel geduld en begrip. Maar Ik kan onderussen al maanden geen TV kijken en ben echt ten einde raad. 

Ik ben immens tevreden over de kwaliteit van de Samsung TV, als hij werkt.

Maar ik heb geen enkel idee, wat ik anders nog kan doen. 😞

Het frustrerende is dat ik de lening voor de TV nog aan het afbetalen ben 😞

Please help.

gr

Wim

0 Likes
Spring naar oplossing
32 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Wim T,

Ik zag dat er gisteren contact was via de telefoon. Uiteraard excuses dat het langer duurt. Zodra er meer bekend is, zal je op de hoogte worden gebracht.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Wim T
Explorer
Opties

Ik kan jullie met blijdschap delen dat Samsung het toestel is komen vervangen met een nieuw toestel.

Eind goed al goed!!!!

groeten

Wim

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Wim T, goedemiddag. 

Dankjewel voor je terug koppeling en wat fijn om te lezen dat het is opgelost met een omruiling 👍 Dat is natuurlijk een goed begin van het weekend! Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk ook graag van je.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200