28-02-2023 12:09 PM - bewerkt 28-02-2023 12:11 PM
beste
ik heb in 2021 een Samsung Tv aangekocht, 75 inch 8K. 3.300 euro.
Sinds enkele maanden valt het beeld altijd uit, zwart beeld, wel geluid. Wel 20 keer per dag.
Nog ruim binnen de beloofde 2 jaar fabrieksgarantie.
Ze (letmerepair) zijn begin januari langsgeweest voor een reparatie, moederbord en one connect kabel vervangen.
Echter het probleem is er nog steeds en wordt steeds erger.
Intussen heb ik al 13x gebeld met Samsung, en 8x met letmerepair gebeld, en 8x gemaild. En dagelijks via whatsapp in contact met Samsung helpdesk, al zo'n 16x nu.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Letmerepair zegt dat er een nieuwe reparatieaanvraag moet ingediend worden door Samsung. Samsung zegt dat ze dat hebben gedaan.
Dan zegt Samsung dat ik online zelf opnieuw een aanvraag moet doen, maar daar geeft men aan dat ik dat niet kan, omdat het toestel recent gerepareerd was, en dat ik Samsung moet bellen.
Opnieuw krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben, en dat letmerepair me zal contacteren. Bij letmerepair zeggen ze nogmaals dat Samsung een nieuw verzoek moet indienen.
Samsung zegt dat dat gebeurd is.
Gisteren kreeg ik telefoon van Samsun dat het waarschijnlijk een creditering wordt, en vragen ze me via wie ik het heb aangekocht (bol.com).
Vandaag zegt Samsung dat het miss toch geen creditering wordt, en dat ze een nieuw verzoek hebben ingediend bij Letmerepair, en dat ik nog even geduld moet hebben.
Ik ben iemand met veel geduld en begrip. Maar Ik kan onderussen al maanden geen TV kijken en ben echt ten einde raad.
Ik ben immens tevreden over de kwaliteit van de Samsung TV, als hij werkt.
Maar ik heb geen enkel idee, wat ik anders nog kan doen. 😞
Het frustrerende is dat ik de lening voor de TV nog aan het afbetalen ben 😞
Please help.
gr
Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-03-2023 03:26 PM
op 28-02-2023 12:13 PM
op 28-02-2023 12:20 PM
Dag Dick
dat heb ik ja, het eerste was dit: RN150527624
Het nieuwe is dit: RN152238764
Terwijl ik dit typ hang ik al 29 minuten in wacht met letmerepair, maar onmogelijk om daar binnen te geraken. 😞
gr
Wim
op 28-02-2023 12:23 PM
Hoi @Wim T ,
Thanks! Laat die maar even zitten 😉.
Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Er wordt hier weer contact met je opgenomen.
Fijne dag!
op 28-02-2023 12:25 PM
Dag Dick
intussen heb ik letmerepair aan de lijn gehad.
Deze keer zien ze effectief dat er een nieuw reparatie verzoek is ingediend.
Ze gaan bekijken wat ze nog kunnen doen om het te repareren. Al zie ik niet echt in wat er nog kan gebeuren. Vervangen van het scherm volledig? Vervangen van de one connect box?
Ze zeggen me opnieuw wat geduld te hebben.
Kan iemand hier een spoedprocedure van maken? Ik mis filmskijken, ik mis Gamen, ik mis voetbal kijken, ...
gr
Wim
op 28-02-2023 12:28 PM
Beste Wim, @Wim T ,
Ik heb het net voor je doorgezet naar de Community Manager.
Graag even zijn antwoord afwachten.
op 28-02-2023 12:32 PM
ok, doe ik. Dank je Dick.
op 28-02-2023 01:24 PM
Hi @Wim T, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad dat dit al even aan de gang is en kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt.
Ik zal het mijn collega's van het servicecentrum vragen wat de status hiervan en of ze hier zo snel mogelijk een afspraak voor willen inplannen. En zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 02-03-2023 02:08 PM
beste, ik heb deze melding ontvangen van 'Letmerepair'
Wat ben ik hiermee? 😞
op 02-03-2023 02:23 PM