op 16-09-2017 09:04 AM
Mijn Samsung TV geeft al enige tijd een donkere balk op de bovenste helft van het beeld.
Heb inmiddels al van alles geprobeerd, tot aan reset naar fabrieksinstellingen aan toe, zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden.
TV is drie jaar geleden aangeschaft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-06-2018 09:52 AM
@Matthijs82 dat is ook niet fijn 😞 Ik ben bang dat er wederom een monteur langs zal moeten komen, als je het probleem nog steeds ervaart. Ik kan deze eventueel voor je inplannen. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie, kan dit kosteloos gedaan worden zolang er geen sprake is van gebruikersschade.
op 06-06-2018 12:25 PM
Goede middag,
Wat zou een monteur nog kunnen doen nu? Aangezien ze volgens hun nu alle mogelijke probleemonderdelen hebben vervangen? ( scherm, voeding en voedingskabel)
Het lijkt zich nu voor te doen als er voor een kleine tijd en zwarte balk in het scherm heeft gestaan ( pauzeren bij ziggo ). Heb daarna mijn tv op een zwart scherm gezet en even laten staan, daarna was het weer weg.
op 06-06-2018 12:36 PM
Een monteur zou het defect opnieuw kunnen bekijken. Mocht het blijken dat dit niet meer te repareren valt, dan zal de monteur dat aangeven en kunnen we eventueel kijken naar een andere oplossing. Tot die tijd zullen we blijven repararen waar mogelijk.
op 02-07-2019 11:17 AM
@Matthijs82 schreef:Ook ik heb een zwarte waas boven in mijn scherm.
Nu al 2x servicedienst langs gehad, scherm, voeding en voedingskabel vervangen, dag later is het weer terug.
heeft iemand van Samsung hier een andere oplossing voor?
alvast bedankt,
Matthijs
Beetje laat maar ben je met Samsung tot een fatsoenlijke oplossing gekomen?
Ik heb nl 2 tv's met hetzelfde probleem, de ene is al 3 x gerepareerd in de garantie periode en nu is de 2e tv voor de 3e x kapot en nu uiteraard buiten de garantie periode.
op 02-07-2019 12:23 PM
Hallo Danja,