Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

donkere balk Samsung UE46F6500

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2017 09:04 AM)
40850 Weergaven
adw1960
Apprentice
Opties

Mijn Samsung TV geeft al enige tijd een donkere balk op de bovenste helft van het beeld.
Heb inmiddels al van alles geprobeerd, tot aan reset naar fabrieksinstellingen aan toe, zonder resultaat.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden.
TV is drie jaar geleden aangeschaft.

Spring naar oplossing
46 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Tomas11,

Ik zie het inderdaad terugkomen in de beeldtest. Hier zal een monteur naar moeten kijken. Hoe oud is de TV momenteel en waar heb je hem gekocht?

rsz-846676
0 Likes
Rene1825
Apprentice
Opties
Ik heb dezelfde type als jij en ik heb het probleem onder zitten. Kost tegen de 1100 euro word gezegd. Incl coulance regeling. Belachelijk.
Tomas11
Apprentice
Opties
Ja erg he. Ik ga echt geen Samsung tv met kopen. Ik ga over op philips of lg
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb hier een Philips van bijna 9 jaar oud die nog perfect werkt (maar die was ook wel bijna €400,00 :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: ). Maar of de nieuwe modellen daarvan nog steeds zo goed zijn betwijfel ik. Er zijn ook genoeg Samsung's die al zo lang probleemloos werken volgens mij.
Ga bij een nieuwe tv niet voor het aller dunste model, want ik vrees dat daar het probleem in zit. Een degelijke bouw heeft namelijk ruimte nodig en warmte moet goed weg kunnen.

0 Likes
Rene1825
Apprentice
Opties

kg zou ik ook niet nemen want die heeft heel veel met kleur wat niet goed is. Ook bij de dure modellen dus Philips lijkt me het beste. Succes en hopen dat ze het merken dat mensen massaal overstappen. Kan toch niet na vier jaar 1400 euro weg. Belachelijk

Danja0208
Apprentice
Opties

Het probleem is dat ze niet repareren maar een nieuw scherm plaatsen. Nou ja nieuw, refurbished. Lekker makkelijk. Dus binnen een jaar heb je weer dezelfde problemen. 

Volgens Samsung geven ze coulance maar de bedragen zijn gewoon aangepast. Dus gaan ze er vanuit dat je een nieuwe tv koopt..

Sterkte met de tv, ik heb inmiddels een LG gekocht. Geen samsung meer voor ons

Yvo666
Explorer
Opties

Stop met liegen, Samsung. Inmiddels bij mij voor de 2e keer dit probleem. Televisie is net 4 jaar oud. Gekocht voor 1500 euro !!!!!!!! 

Indien hier niet wordt toegegeven dat jullie ondeugdelijke panelen in omloop hebben schakel ik mijn rechtsbijstand in

Y. de Beer

Pjottie
Student
Opties

Beste Y. De Beer,

Als je dat gaat doen, doe ik mee met mijn rechtsbijstand . Samen staan we sterk! Ik weet niet uit m’n hoofd hoe oud mijn tv is maar niet zo erg oud nog (zoek ik nog wel op). Dit probleem komt zoveel voor dat er inderdaad ondeugdelijke onderdelen zijn gebruikt. En dat voor zulke prijzige tv’s...

Peter v.d. Heijden

0 Likes
Danja0208
Apprentice
Opties
Ik had het 3x met 2 tv's. Ik hoop dat jemeer suc6 hebt dan dat ik had.
0 Likes
Romano2021
Student
Opties

Hoe is dit probleem opgelost??

Ik heb midden in me beeld nu een zwarte waas en monteurs zijn ingeschakeld en hebben vanaf een foto verteld dat het 585 euro kost en de tv zelf was 609 euro,, 

IMG_20210110_123315.jpg

0 Likes