02-06-2020 12:20 PM - bewerkt 02-06-2020 07:40 PM
Hoi!
Ik heb sinds donderdag een Tab s6 lite. Tot zo ver super tevreden. Helaas heb ik wel gemerkt dat de tip van mijn S pen nu al een beetje aan het rafelen is? Ik gebruik de tablet om aantekeningen en tekeningen te maken voor mijn opleiding dus ik had ook wel verwacht dat dit zou gebeuren, alleen niet zo snel haha.
Nu is mijn vraag is: Kan ik deze pen tipjes ergens kopen? Ik kan deze voor de nieuwe S pen nergens vinden en het enige wat ik er over vond zijn engelse berichten die nieuwe tips toegestuurd hebben gekregen van Samsung.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-06-2020 01:20 PM
Hi @Jacinta121
Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Er worden standaard een aantal tips bijgeleverd, in het bovenste doosje:
op 03-06-2020 01:28 PM
Dankjewel!
Ik heb inderdaad gelezen dat dit waar is bij de tab s6. Maar bij de s6 lite is dit helaas niet het geval.
op 04-06-2020 12:40 PM
op 24-06-2020 05:46 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem. Tips nergens te koop. Geen spare tips bij het tablet. Heb de help desk gebeld, die hebben me doorgestuurd naar een onderdelen leverancier, en die zegt dat ze niet aan particulieren leveren.
Hoe moet ik nu verder?
op 25-06-2020 08:38 AM
Hi @blueznl,
Heb je een klantnummer gekregen toen je telefonisch contact opnam? Dan ga ik er voor je achteraan.
25-06-2020 02:59 PM - bewerkt 25-06-2020 03:00 PM
Nee, ik heb geen nummer van ze gekregen.
Ik heb nogmaals telefonisch contact gehad, en daarin werd mij verteld dat ik maar een nieuwe pen moest kopen.
Vervolgens heb ik een kortingscode gekregen, maar ik wil geen nieuwe tablet, ik wil gewoon een nieuwe tip voor een S-pen...
op 02-07-2020 10:39 PM
Het gekke is dat er wel reservetips bij een nieuwe pen zitten? Dat voelt toch een beetje vreemd. Bij de aanschaf van de tablet zitten er geen. Ze zijn los niet verkrijgbaar.
Ik moet zeggen dat ik op basis van dit twijfel of ik de aanschaf van de Tab S6 Lite zou aanbevelen.
Ik zou zeggen, onderzoek andere opties, want de tablet lijkt prettig geprijst, maar blijkt dus duurder uit te vallen omdat er een nieuwe pen moet worden besteld zodra de eerste punt aan vervanging toe is.
En dan nog, bij de nieuwe pen zitten drie tips. Dus als daarna na iedere 3 tips een nieuwe pen moet worden aangeschaft... dan wordt het toch wel een dure tablet.
op 02-07-2020 10:45 PM
En het wordt nóg gekker!
De servicedesk van Samsung geeft aan dat ik ze misschien als onderdeel kan bestellen.
Als ik terug reageer dat ik via de onderdelen pagina geen tips kan bestellen, dan wordt ik teruggestuurd naar "een van de grote telefoon aanbieders, zij hebben deze in de winkel wel liggen". Daar wordt nog geruststellend aan toegevoegd "Dit heb ik zojuist nagevraagd".
Nou. Niet dus. Coolblue heeft ze niet en verwijst weer terug naar Samsung (terecht lijkt me).
Kortom. Hoe kom ik nou aan vervangende tips?
op 03-07-2020 12:12 AM
Het ziet er inderdaad naar uit dat ze niet standaard mee geleverd worden maar mocht je ze willen bestellen online kan je hem vinden onder partnummer GH98-44781A deze kan je ook eventueel halen bij een service center. Kan zijn dat ze dan eerst besteld moeten worden.