Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2019 10:03 PM)
39913 Weergaven
femkeelsinga
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds een week problemen met mijn Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi. Het product is ongeveer 2,5 jaar oud en wil niet meer opladen. Wanneer ik de oplader in de tablet steek, duurt het ongeveer een halve minuut en dan krijg ik het "oplaadscherm" ervoor. Echter vult de batterij zich op het scherm zich niet met groene pixels en laadt niet op. Na ongeveer weer een halve minuut begint het scherm te "flikkeren". Het laat het oplaadscherm zien en dan weer zwart scherm, heel snel achter elkaar. Hierna valt het scherm uit en begint het riedeltje opnieuw. Ik heb verschillende opladers geprobeerd met allemaal hetzelfde effect. Ook aan mijn laptop hangen heeft hetzelfde resultaat en omdat de tablet leeg en dus uit is kan ik ook niet meer bij mijn bestanden. Ik heb gekeken naar de connecter met een zaklamp en kan hier niets vreemds aan zien. Ik heb er ook in geblazen om eventueel stof eruit te halen, maar ook dit had geen resultaat. Mijn gok is dus dat het probleem niet hier zit, maar "dieper" in de tablet. 

Wat is er aan de hand en wat kan ik hieraan doen om het te verhelpen? Ik kan op dit moment mijn tablet helemaal niet meer gebruiken. 

Met vriendelijke groet, 

Femke.

0 Likes
43 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @davidnijman, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Maar owjee, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer je een oplader aansluit op je tablet zie je dan een melding in het display? En ervaar je dit ook met een andere oplader?

Maakt dit geen verschil dan kan je de tablet via onze website aanmelden voor een reparatie. Naast een reparatie heb ik misschien ook nog een andere optie, stuur mij hiervoor een privé berichtje

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Lisettem
First Poster
Opties
Hier ook ineens hetzelfde probleem. Laad niet meer op en na paar seconden gaat het beeld knipperen. Bizar dat velen hetzelfde probleem hebben.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Lisettem, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder.

Heb je de tips van hierboven ook geprobeerd? Wanneer dit geen verschil maakt kan je via onze website de tablet aanmelden voor een reparatie. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jondalar1
First Poster
Opties

Heeft gewerkt voor mij.

Dank je

0 Likes