Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2019 10:03 PM)
39876 Weergaven
femkeelsinga
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds een week problemen met mijn Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi. Het product is ongeveer 2,5 jaar oud en wil niet meer opladen. Wanneer ik de oplader in de tablet steek, duurt het ongeveer een halve minuut en dan krijg ik het "oplaadscherm" ervoor. Echter vult de batterij zich op het scherm zich niet met groene pixels en laadt niet op. Na ongeveer weer een halve minuut begint het scherm te "flikkeren". Het laat het oplaadscherm zien en dan weer zwart scherm, heel snel achter elkaar. Hierna valt het scherm uit en begint het riedeltje opnieuw. Ik heb verschillende opladers geprobeerd met allemaal hetzelfde effect. Ook aan mijn laptop hangen heeft hetzelfde resultaat en omdat de tablet leeg en dus uit is kan ik ook niet meer bij mijn bestanden. Ik heb gekeken naar de connecter met een zaklamp en kan hier niets vreemds aan zien. Ik heb er ook in geblazen om eventueel stof eruit te halen, maar ook dit had geen resultaat. Mijn gok is dus dat het probleem niet hier zit, maar "dieper" in de tablet. 

Wat is er aan de hand en wat kan ik hieraan doen om het te verhelpen? Ik kan op dit moment mijn tablet helemaal niet meer gebruiken. 

Met vriendelijke groet, 

Femke.

0 Likes
43 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Dan zit er niets anders op dan de tablet ter reparatie aan te bieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan 👍

Link: https://bit.ly/2jwV3SJ

Kom je er zo uit?

rsz-846676
0 Likes
mikmazda
First Poster
Opties

Top!! Heeft bij mij ook geholpen!!! Dankjewel.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

kijk eens, geniet ervan :face-with-tears-of-joy:

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Cheb1
Student
Opties
Hier ook zelfde probleem. wat een duurzaam product.....
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Cheb1, Heb je al eens een andere oplader geprobeerd? 😉

rsz-846676
Cheb1
Student
Opties

Contactpunt uitgeblazen en nieuwe lader gekocht. Toen werkte het weer!

BruceH
Community Manager
Opties

@Cheb1, Fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
PaxUrsus
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde problemen, alles ook geprobeerd. Maar niet bij 1, maar 2x Tab A10.1. Ongeveer 2,5 jaar oud.Krijg ik een inruil korting... wauw € 7 korting tov Coolblue voor een A7 WiFi.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PaxUrsus,

Je kunt de tablet laten repareren via onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan.

Mocht je liever kijken naar een nieuwe tablet tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
davidnijman
First Poster
Opties

Zelfde probleem. 3 jaar oude tablet. Van de een op andere dag laadt deze niet meer op

0 Likes