Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2019 10:03 PM)
40104 Weergaven
femkeelsinga
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds een week problemen met mijn Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi. Het product is ongeveer 2,5 jaar oud en wil niet meer opladen. Wanneer ik de oplader in de tablet steek, duurt het ongeveer een halve minuut en dan krijg ik het "oplaadscherm" ervoor. Echter vult de batterij zich op het scherm zich niet met groene pixels en laadt niet op. Na ongeveer weer een halve minuut begint het scherm te "flikkeren". Het laat het oplaadscherm zien en dan weer zwart scherm, heel snel achter elkaar. Hierna valt het scherm uit en begint het riedeltje opnieuw. Ik heb verschillende opladers geprobeerd met allemaal hetzelfde effect. Ook aan mijn laptop hangen heeft hetzelfde resultaat en omdat de tablet leeg en dus uit is kan ik ook niet meer bij mijn bestanden. Ik heb gekeken naar de connecter met een zaklamp en kan hier niets vreemds aan zien. Ik heb er ook in geblazen om eventueel stof eruit te halen, maar ook dit had geen resultaat. Mijn gok is dus dat het probleem niet hier zit, maar "dieper" in de tablet. 

Wat is er aan de hand en wat kan ik hieraan doen om het te verhelpen? Ik kan op dit moment mijn tablet helemaal niet meer gebruiken. 

Met vriendelijke groet, 

Femke.

0 Likes
43 Antwoorden
stephaniebaars8
First Poster
Opties

Bedankt voor uw reactie!

Maar Heel apart ik kan de tablet nu weer opladen zo lang deze maar aan blijft gaat het opladen goed

0 Likes
Mipper
First Poster
Opties

Het valt mij wel op dat de meeste na 2,5 dit probleem krijgen.....ingebouwd?

0 Likes
Sophie220
First Poster
Opties

Toevallig, hier precies hetzelfde verhaal. Bonnetje van 07-09-2017 ligt voor mijn neus.  Bijna 2,5 jaar geleden dus...

Ik heb maar twee jaar garantie maar ik begrijp dat jullie toch bij het servicepunt van Samsung geholpen zijn?

0 Likes
Mipper
First Poster
Opties

Ik nog niet (idd hier ook precies 2,5 jaar geleden aangeschaft).  Ik heb niet zo'n punt in de buurt 😞 

0 Likes
stephaniebaars8
First Poster
Opties

Als ik de tablet aanzet ondanks dat die leeg is lult het opladen wel 

Heeft u dat al eens geprobeerd? Hier laad de tablet gelukkig weer op!

0 Likes
Melvinheer
First Poster
Opties

Hier ook exact hetzelfde probleem en hier ook na 2.5 jaar... vreemd dat het zo vaak voorkomt. Samsung geeft alleen aan opsturen en ze weten niet wat het kost, ondanks dat probleem dus vaker voorkomt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Melvinheer,

Als de tablet niet meer oplaadt, kun je het eens proberen met een andere lader of probeer om de USB-poort voorzichtig schoon te maken: https://bit.ly/2R24hBU

Dat kan nog wel eens helpen.

rsz-846676
0 Likes
Melvinheer
First Poster
Opties

Geachte, dat hebben we al gedaan, tablet geeft exact dezelfde problemen wat andere reageerders ook hebben.

Soms komt een grote batterij op het scherm te staan, maar deze blijft grijs en laad niet op, na circa 30 sec begint het scherm te flikkeren.

blijkt dus een probleem te zijn bij deze modellen na circa 2.5 jaar.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, als een andere kabel ook niets uithaalt, zal er toch een monteur naar moeten kijken. Je kunt dan gebruik maken van onze Ophaalservice, of langs een servicepunt van ons gaan.

Mocht je liever kijken naar een nieuwe tablet tegen een gereduceerde prijs, stuur mij dan eens een privébericht 👍 

rsz-846676
0 Likes
Saskiabak
First Poster
Opties

Wij hebben hier precies hetzelfde. Laad niet meer op. Beeld stottert. Nieuwe kabel gekocht. Schoongemaakt. En toch blijft het probleem

0 Likes