Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab a (2018), vind mijn wifi netwerk (weer) niet na update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2019 11:51 AM)
8215 Weergaven
MariekeD
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Tot mijn grote teleurstelling is mijn tablet na de verzochte update wederom niet in staat om mijn wifi netwerk te vinden. 

Het netwerk wordt niet eens gevonden, waardoor verbinden niet mogelijk is. Al mijn andere devices maken wel gewoon verbinding. 

Bij het installeren enkele weken terug had ik hetzelfde probleem. Na een paar dagen zoeken heb ik toen mijn fabrieksinstellingen teruggezet, niet ideaal, maar het werkte. Ook dit is nu geen optie want om die instellingen terug te zetten heb ik ineens mijn wifi netwerk nodig... 

Zwaar frustrerend, want tot nu toe heb ik de helft van de tijd mijn tablet niet kunnen gebruiken. En als dit steeds na een update het geval is wordt dat een vervelend verhaal. 

Graag zou ik geholpen worden, maar via Messenger is de reactietijd ook erg traag. 

Een reactie is erg welkom.

0 Likes
16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Vind je wel andere netwerken? Zou je misschien eens kunnen proberen om met een ander netwerk verbinding te maken? Bijvoorbeeld een hotspot aanmaken op je telefoon?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
monburg
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem. Vindt de thuiswifi niet. Wel de hotspot op mijn telefoon.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

In dit geval kun je het best netwerkinstellingen resetten via Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
monburg
First Poster
Opties

Dat heeft helaas niet geholpen. Het gaat om een wifi accesspunt op kanaal 11. Misschien heeft dat ermee te maken?

Andere wifi punten moet ik regelmatig uit en aanzetten, hoewel tablet meldt dat er verbinding is.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Heb je de router zelf al eens gereset?

---------
Signature-Note10
0 Likes
monburg
First Poster
Opties

Een poging waard

0 Likes
monburg
First Poster
Opties

Als het niet aan Samsung ligt?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik begrijp je vraag niet helemaal?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rob108
First Poster
Opties

Had hetzelfde probleem en uitsluitend met de Galaxy Tab. Ik heb op mijn router het kanaal gewijzigd van 13 naar 1 en vastgezet. Vervolgens zag de Galaxy de netwerknaam wel.