Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Continuity Service blijft vragen om update op tablet.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2024 08:50 AM)
638 Weergaven
Cameraman
Pioneer
Opties
Vandaag is mijn Tab A7 geupdate naar android 14 opzich perfect alleen blijft de Galaxy store om een update vragen voor de Continuity Service, als ik wil updaten krijg ik de melding, kan app niet installeren, Continuity Service is al geïnstaleerd. Verwijder om deze versie te installeren. 

Ik kan de app niet vinden op de tablet om te verwijderen en wat is Continuity Service ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goed plan, zodra je bij het pm uninstall deel komt kun je ook hele stukken uit mijn topic kopieren en plakken, bijvoorbeeld alles van Bixby kopieren uit me topic en plakken in cmd en dan op ender drukken in 1 klap alles weg. Scheelt veel typwerk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Cameraman
Pioneer
Opties
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen > apps > streepjes en pijltje rechts > Systeem apps weergeven en druk op ok. Typ de naam van de app bovenaan > klik op de app > opslag > gegevens wissen.

Helpt dit?

1708245601227_1708245601218_0.jpg
Cameraman
Pioneer
Opties

Dit had ik al gedaan, helaas werkt dit ook niet. Hij blijft vragen om de oude versie te verwijderen, normaal gesproken wordt de app overschreven en geupdate daar gaat iets mis denk ik.

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Het lijkt een tijdelijk probleem met de Galaxy Store of de app die moet worden bijgewerkt.

Heb je geprobeerd updates te verwijderen via Instellingen > Apps > Continuity Service > klik op de 3 stippen > Updates verwijderen. Controleer vervolgens of u de nieuwste versie van Galaxy Store kunt installeren. Schermafbeeldingen zijn van S22+.

Screenshot_20240218_105945_Settings.jpg

Screenshot_20240218_110312_Galaxy Store.jpg

0 Likes
Cameraman
Pioneer
Opties

Dank voor de suggesties, ik heb zowel de store als de app gereset en updates verwijderd maar de fout blijft komen, denk inderdaad dat er iets is mis gegaan met de update naar android 14. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou het via ADB kunnen verwijderen, je hebt het toch niet nodig.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Onderaan dit topic staat uitgelegd hoe dat moet. Ik heb het zelf ook niet en alles werkt gewoon goed.
Cameraman
Pioneer
Opties

Misschien inderdaad een idee om daar eens mee aan de gang te gaan , en apps te verwijderen die niet gebruikt worden en tablet en mijn telefoon op te schonen.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarom niet. Als ik kon kiezen tussen 10 min werk en 1 app verwijderen of een fabrieksherstel dan zou ik het wel weten👍
Cameraman
Pioneer
Opties

Ja je hebt gelijk, ga er vanavond mee aan de slag, kan nog meer vanaf scheelt ook weer batterij.