op 21-09-2024 05:31 PM
Als ik de Samsung Kids app open op de tablet (#SamsungGalaxyTabA9Plus) van mijn kind, dan kan ik geen enkele van de apps die er staan (bijvoorbeeld Croco's Avontuur), downloaden.
De tablet is recent geüpdatet (heb nagekeken dat er geen software-update meer is). Wanneer ik de Samsung Kids apps wil updaten, gebeurt er niets als ik op "Bijwerken" klik.
Ook vind ik de Galaxy Store niet terug op de tablet.
Heeft dit er iets mee te maken?
op 23-09-2024 12:45 PM
op 24-09-2024 10:44 AM
Hallo @Members_F0stzoY,
Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt aan de hand van het advies van Wessel-Schipper? Zo nee, het kan dan zijn dat de Galaxy Store is uitgeschakeld. Kijk hiervoor bij Instellingen ---> Apps.
Wanneer na het herstarten van de Tab en het legen van de cache de issue nog aanwezig is, kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 09-11-2024 09:32 PM
Hier zelfde probleem maar dan op een nieuwe tablet. Kan de apps bij het kids gedeelte niet downloaden maar kan in dat gedeelte ook geen update uitvoeren. Niks werkt daar behalve de apps die ik zelf in de playstore download. Ben al 2 dagen bezig om het op te lossen naar met 0 resultaat.
op 12-11-2024 01:46 PM
Hallo @Members_BtMYWIp,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je de issue ervaart wanneer alles up-to-date is kan je controleren of je de instructies hebt opgevolgd uit de onderstaande link.
Zo ja en je ervaart nog steeds de issue heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay