Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp meldingen op Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2017 06:24 PM)
43453 Weergaven
DennisdeBruin
Apprentice
Opties

Hi guys,

 

Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden!

Ik stoor me alleen aan iets:

 

Bij veel apps, zoals Snapchat of Berichten, krijg ik via het nieuwe meldingssysteem zo'n mooi klein balkje bovenin beeld op het moment dat ik een bericht ontvang. Ook licht de telefoon op aan de randen. Schitterend!

 

Dit moet ook mogelijk zijn bij WhatsApp, maar ik krijg het niet voor elkaar om dit in te stellen. Ik ben alles al vele malen doorgelopen, bij de instellingen van WhatsApp en bij Instellingen -> Meldingen -> WhatsApp. Maar het enige wat ik dan kan doen, is de pop up meldingen wel of niet toestaan en geluiden/ trillen aanzetten en uitzetten.

Nu wil ik wel graag dat er een melding verschijnt als ik een bericht ontvang, maar niet zo'n grote pop up die ik nu krijg. En ik heb gezien dat het mogelijk is (zie foto onderaan).

 

Weten jullie hoe ik dit kan regelen? 

Hoor het graag!!

 

Groet,


Zo wil ik het dus graag :)Zo wil ik het dus graag :smiling-face:

Spring naar oplossing
44 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@Amdw @Kelly96 Eventueel zouden jullie kunnen kijken of er een verschil is als je naar Instellingen > Vergrendelscherm > Meldingen > Stijl weergeven. Zet deze op 'Gedetailleerd'.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Maydi1806
First Poster
Opties

Goededag, ik heb dezelfde vraag en wilde toen die stappen nemen, maar ik kan de geavanceerde... niet vinden... en dan die blauwe i... geen idee. Kan iemand mij helpen. Ik zoek al zo lang naar deze instelling. Gelukkige meerdere met mij

 

MVG

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Maydi1806,

 

Wat wil je precies instellen? Er worden een aantal vragen door elkaar gesteld, dus ik ben het even kwijt.. 😉

rsz-846676
0 Likes
Maydi1806
First Poster
Opties

Graag zou ik de melding van onder andere whatsapp in een dun balkje willen hebben. Er staat dan Whatsapp in de melding, maar alleen de naam ban diegene die jou een berichtje stuurd

 

Mvg Jamay 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je wilt dus ook de inhoud van het bericht zien? 

rsz-846676
0 Likes