Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp meldingen op Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2017 06:24 PM)
43421 Weergaven
DennisdeBruin
Apprentice
Opties

Hi guys,

 

Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden!

Ik stoor me alleen aan iets:

 

Bij veel apps, zoals Snapchat of Berichten, krijg ik via het nieuwe meldingssysteem zo'n mooi klein balkje bovenin beeld op het moment dat ik een bericht ontvang. Ook licht de telefoon op aan de randen. Schitterend!

 

Dit moet ook mogelijk zijn bij WhatsApp, maar ik krijg het niet voor elkaar om dit in te stellen. Ik ben alles al vele malen doorgelopen, bij de instellingen van WhatsApp en bij Instellingen -> Meldingen -> WhatsApp. Maar het enige wat ik dan kan doen, is de pop up meldingen wel of niet toestaan en geluiden/ trillen aanzetten en uitzetten.

Nu wil ik wel graag dat er een melding verschijnt als ik een bericht ontvang, maar niet zo'n grote pop up die ik nu krijg. En ik heb gezien dat het mogelijk is (zie foto onderaan).

 

Weten jullie hoe ik dit kan regelen? 

Hoor het graag!!

 

Groet,


Zo wil ik het dus graag :)Zo wil ik het dus graag :smiling-face:

Spring naar oplossing
44 Antwoorden
Roelant
Apprentice
Opties

Ik heb het nog niet voor elkaar, althans, niet anders dan met trillen aan. Dan werkt het..

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @zeyneptan85, @Roelant,

 

dat zou gewoon moeten werken! Licht hij ook niet op als het scherm ontgrendeld is? Kun je anders een screenshot sturen van huidige instellingen?

rsz-846676
0 Likes
zeyneptan85
First Poster
Opties

Hi BruceH, zie hier de instellingen. Ik hoop dat jij ziet wat ik hier fout doe. Het probleem is dat mijn scherm niet oplicht wanneer ik een appje krijg alz het scherm uit is. Alvast bedankt!20180226_164440.png

 

Screenshot_20180226-164320.png

 

Screenshot_20180226-164320.png

 

Screenshot_20180226-164131.png

 

Screenshot_20180226-164153.png

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks!

 

Ik heb 'm ingesteld op: Edge Lightning altijd weergeven, bij meldingen beheren uiteraard Whatsapp ingeschakeld. Daarnaast staat mijn toestel bijna altijd op 'Stil' en bij de instellingen van Whatsapp staat:

Trillen: standaard

Pop-upmeldingen: Geen pop-up

 

Echter werkt het niet als het scherm vergrendeld is, als je bijv. je AOD ziet.

rsz-846676
0 Likes
Roelant
Apprentice
Opties

@BruceH,

 

ik heb hetzelfde, en werkt bij mij alleen als trillen aanstaat. (voor als het scherm uitstaat). Zoals je beschrijft, als het scherm aan is, dan werkt. het wel. Maar liefst heb ik ook trillen uit.

 

Cheers!

levi1987
First Poster
Opties

Hallo, ik heb een strijd met een inkomende whatsapp popup -->> /t5/image/serverpage/image-id/9459i12600687AA1B7189/image-dimensions/1000?v=1.0&px=-1

 

Ik vindt deze lelijk en onoverzichtelijk.

Ik heb van alles geprobeerd o.a. cache geleegd.. popup weergeven verwijderd. Whatsapp opnieuw installed. Nix werkt. Ik wil gewoon de nornale whatsapp melding. Deze dus -->> 

 

Welke held kan mij helpen er voor te zorgen dat ik de popup krijg die iedereen krijgt te zien op whatsapp. Ik heb een SG S8+.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Levi, Jouw 'link' kan ik niet openen, waarschijnlijk omdat dit gewoon een bronlocatie is. Heb je momenteel de blauwe melding zoals in het eerste bericht? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
levi1987
First Poster
Opties

Hoi Nick,

Ja dat klopt.

Ik vindt die popup erg lelijk en onoverzichtelijk.

Ik wil liever de popup die de meeste toestellen hebben.

 

Ik vindt het echt raar dat dit niet simpel uit te zetten is want als je bij instellingen de popup uitzet..verschijnt die toch.

0 Likes
levi1987
First Poster
Opties
 
0 Likes
levi1987
First Poster
Opties

Ook als je inkomend gebeld wordt.. dan blijft het scherm zwart.. en komt er ook zo popup. Dan moet je eerst de telefoon aanzetten dmv zijkant knop en dan pas kan je de whatsapp oproep beantwoorden. Dit vindt ik echt lelijk. 

0 Likes