Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp meldingen op Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2017 06:24 PM)
43454 Weergaven
DennisdeBruin
Apprentice
Opties

Hi guys,

 

Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden!

Ik stoor me alleen aan iets:

 

Bij veel apps, zoals Snapchat of Berichten, krijg ik via het nieuwe meldingssysteem zo'n mooi klein balkje bovenin beeld op het moment dat ik een bericht ontvang. Ook licht de telefoon op aan de randen. Schitterend!

 

Dit moet ook mogelijk zijn bij WhatsApp, maar ik krijg het niet voor elkaar om dit in te stellen. Ik ben alles al vele malen doorgelopen, bij de instellingen van WhatsApp en bij Instellingen -> Meldingen -> WhatsApp. Maar het enige wat ik dan kan doen, is de pop up meldingen wel of niet toestaan en geluiden/ trillen aanzetten en uitzetten.

Nu wil ik wel graag dat er een melding verschijnt als ik een bericht ontvang, maar niet zo'n grote pop up die ik nu krijg. En ik heb gezien dat het mogelijk is (zie foto onderaan).

 

Weten jullie hoe ik dit kan regelen? 

Hoor het graag!!

 

Groet,


Zo wil ik het dus graag :)Zo wil ik het dus graag :smiling-face:

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @DennisdeBruin,

 

Whatsapp heeft zo zijn eigen instellingen in de app zelf verwerkt.

 

Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Ik heb hem zelf ingesteld op geen pop-up, maar krijg dan nog wel het balkje bovenin te zien. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
44 Antwoorden
RonBurgundy
Expert
Opties

Misschien een stomme vraag, maar heb je ook gecheckt bij Instellingen --> Display --> Edge screen --> Edge Lighting --> (check of Edge Lighting weergeven op altijd staat) --> Meldingen beheren --> Alle Beschikbare Apps?


----------------------------------------------------------
I would like to extend to you an invitation to the pants party!
DennisdeBruin
Apprentice
Opties
Thanks voor de tip! Heb het gechecked, maar daar stond het dus al aan. Heb nu die schakelaar aan en uit gezet, eens kijken of dit helpt...
0 Likes
DennisdeBruin
Apprentice
Opties

Helaas heeft dat niet geholpen. Nog andere tips?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @DennisdeBruin,

 

Whatsapp heeft zo zijn eigen instellingen in de app zelf verwerkt.

 

Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Ik heb hem zelf ingesteld op geen pop-up, maar krijg dan nog wel het balkje bovenin te zien. 

rsz-846676
0 Likes
Roelant
Apprentice
Opties
Wellicht moet ik een nieuwe thread starten, maar wellicht heb je ook zo'n goede oplossing voor mij :winking-face:

ik krijg het niet voor elkaar. Als ik whatsapp geluid uit zet ((meldingsgeluid) en trillen uit en geen popup, dan werkt mijn edge lighting niet en zie ik bij nieuwe bericht alleen mini icoontje linksboven in bij een nieuw bericht. Als de telefoon uit staat gebeurt er ook niks. Doe ik echter meldingsgeluid/trillen aan dan werkt edge lighting goed, maar dan weer alleen als ik telefoon in gebruik heb. Staat ie uit, dan doet ie weer niks. Als ik popupmelding aanzet en telefoon uit, dan werkt dit wel, maar weer niet als ie uit staat. Kortom; het lijkt een conflict.

Eigenlijk wat ik wil:
whatsapp geluid uit, trillen uit, geen pop-up, wel edge lighting notificatie. (en gewoon geluid van de telefoon dus wel aan voor andere berichten)
Enig idee?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Roelant,

 

ik heb dit eerder doorgezet naar ons team developers in Korea! Omdat de optie 'geen pop-up' het scherm niet wekt/laat oplichten, werkt de Edge lighting niet. Wat natuurlijk wel mooi zou zijn! Als er een oplossing komt voor dit specifieke probleem, zal ik hem hier delen. 

rsz-846676
Roelant
Apprentice
Opties

Thnx! Neem je dan ook gelijk mee dat het geluid of trillen ook niet een vereiste moet zijn voor edge lighting als de telefoon in gebruik is?

 

Het liefst dus alles uit, maar wel edge lighting.

 

Thnx!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat gebruik ik zelf ook, telefoon bijna altijd op stil. Dus dat heb ik zeker meegenomen. 😉

rsz-846676
0 Likes
zeyneptan85
First Poster
Opties

Is er een update voor dit issue? Mijn S8 licht nog altijd niet op als er een appje binnenkomt. :smileysad:

0 Likes