Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s8 snel laden werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2017 02:38 PM)
11284 Weergaven
Ibo88
Student
Opties

Ik heb alles geprobeerd echter krijg ik elke keer een melding dat ik niet de juiste lader aan heb gesloten terwijl ik maar 1 lader (orgineel) gebruik. Is tevens de lader die ik bij mijn toestel heb gekregen. Heb al de telefoon gereset en alles er aan gedaan. HELP

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als het toestel een hard-reset heeft gehad en het werkt nog steeds niet, en dezelfde kabel werkt wel op een ander toestel dan heb je een hardware issue.

In geval van hardware issue:
- Toestel nog geen 7-14(afhankelijk van fysieke of internet aankoop) dagen oud? Omruilen bij het verkooppunt.
- Toestel ouder dan 14 dagen en jonger dan 2 jaar? Ophaal Service Samsung.

Good luck!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
8Note8
Helping Hand
Opties

Na een reset kan ik me niet voorstellen dat 'Snel opladen via kabel' is uitgeschakeld, maar kan je alsnog voor de zekerheid controleren of je die optie wel hebt ingeschakeld? 

 

Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Geavanceerde instellingen > Snel opladen via kabel

 

 

0 Likes
Ibo88
Student
Opties

Ja alles is weer aangezet echter werkt het nog niet 

0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties
In dat geval zou ik zo mogelijk even met een combinatie van verschillende Fast Charge-adapters en USB-kabels testen of het probleem bij je toestel of adapter/kabel zit.

Succes
0 Likes
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als het toestel een hard-reset heeft gehad en het werkt nog steeds niet, en dezelfde kabel werkt wel op een ander toestel dan heb je een hardware issue.

In geval van hardware issue:
- Toestel nog geen 7-14(afhankelijk van fysieke of internet aankoop) dagen oud? Omruilen bij het verkooppunt.
- Toestel ouder dan 14 dagen en jonger dan 2 jaar? Ophaal Service Samsung.

Good luck!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
Mizo
First Poster
Opties

Hallo, 

ik heb de Samsung S8 nu ongeveer 4 weken in gebruik.  Het toestel is zeer fijn en een aanrader. Aan het begin was het toestel binnen no time opgeladen, de laatste week echter krijg ik de melding langzaam opladen (gebruik de originele lader),  dit terwijl ik de lader gebruik die ik met het toestel heb meegekregen.  De lader opzich is nog zo goed als nieuw. 

 

Het volledig opladen van mijn toestel duurt zelfs 10 uur,  terwijl de optie snelladen is ingeschakeld.  Dit brengt met zich mee dat mijn toestel vaak leeg is. Ik heb een hardreset en een software update uitgevoerd, maar het laden blijft echter een probleem. 

 

Zou het kunnen dat de lader alsnog niet nabehoren werkt?  Zo ja is het dan de bedoeling om een nieuwe lader aan te schaffen? Graag een respons hierop,  want de toestel is top maar de lader niet zo... 

 

Groeten, 

 

Mizo

 

PS: Ik ben bereid om het IMEI en het andere nummer op te sturen

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Mizo, toevallig had ik ook een privébericht van jou ontvangen met je gegevens, daar heb ik nog om wat extra gegevens gevraagd. Alvast bedankt!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Yousraben
First Poster
Opties

Hallo, 

Ik kamp met hetzelfde probleem, aan de reactie's te lezen is het aanschaffen van een nieuwe lader de oplossing.

Is het probleem opgelost nadat u een nieuwe lader hebt gebruikt? 

MVG 

0 Likes
Sharonm95
First Poster
Opties

hoihoi,

 

ik heb al tijdje dat mijn telefoon aangeeft dat ik de officiele oplader moet gebruiken om hem snel te kunnen opladen alleen dat doe ik al.

 

de telefoon heb ik gekocht op 18-9-17

 

nu was mijn vraag wat valt hier aan te doen?

 

hopelijk hoor ik snel wat van u

 

met vriendelijke groet,

 

Sharon Muskee

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sharonm95,

 

Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

rsz-846676
0 Likes