Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

software asha protocol

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2024 01:52 PM)
354 Weergaven
Bertrea
First Poster
Opties

hallo 

ik heb de Samsung galaxy xcover 7 gekocht  en heb begrepen dat deze nog geen asha protocol heeft en dus niet mijn gehoorapparaat ondersteunt  ... hiervoor had ik een Samsung galaxy xcover  5 waar het wel op werkte ,,,,weten jullie of er bij een volgende software update het er dan wel bij zit .... zou mooi zijn 

m.v.g. bert

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bertrea,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw nieuwe Samsung Galaxy Xcover 7. Hierover is niks over bekend momenteel, we raden aan om voor aankoop de product specificatie goed door te nemen en op internet kan je meer informatie vinden over welke toestellen het ASHA protocol wel hebben. Je kan ook e.v. bij jouw verkooppunt controleren voor omruilmogelijkheden binnen hun voorwaarden.  Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties
Nee eigenlijk niet ... het probleem dat de xcover geen asha protocol heeft is nu bekend .... maar wanneer het er wel op komt is niet bekend .... en om nu een andermobiel te kopen waar het wel op zit is geen optie
0 Likes
Bertrea
First Poster
Opties
M.v.g. bert
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Bertrea,

Wanneer je mij een privé-bericht stuurt kan ik jou toegang geven tot onze kortingsportaal. Wellicht vind je een geschikte toestel daar.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes