Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi gaat telkens aan/uit

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
82 Weergaven
Emre3
Journeyman
Opties

Hoi, ik had al eerder een topic begonnen over dat ik telkens de wifi opnieuw moet laten verbinden en om de 2 minuten weer opnieuw moet beginnen, maar nu heb ik opeens een ander probleem, als ik de wifi letterlijk aanzet dan gaat de wifi he-le-tijd verbinden, en dan is de verbinding weer weg en zo gaat het letterlijk heletijd door, de verbinding blijft geen 1 seconde verbonden, hij verbind, en dan gaat ie weer weg en dan verbind ie weer en dan gelijk weer weg. Ik zou hier graag een oplossing voor willen want ik wil niet altijd 4g gebruiken. Mvg Emre

0 Likes
27 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lucirmagnifiq, goedemiddag. 

 

Is jouw telefoon verder up-2-date? Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Heb je jouw telefoon al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

 

Maakt ook dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
lucirmagnifiq
Student
Opties
De telefoon is up-to-date van de week was er nog een update. Het is een galaxy 21 ultra
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je jouw telefoon ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

 

Maakt ook dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
corry62
Student
Opties
wifi op mijn samsung tablet10 gaat steeds aan en uit heb een abbonement ik heb l wat geptobeerd maar kom er niet uit ook t mobile gebeld maar die laten je aan je lot over HELP
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de netwerkinstellingen van je tablet al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt. 


Ervaar je dit ook als je je tablet hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
corry62
Student
Opties
Ik ga dat vanavond even op me gemak proberen dt in de veilige modus wntnhet andere heb ik al gedaan dank je gr corrie
Pietpaaltjes
Apprentice
Opties
Niet opgelost.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hallo @Pietpaaltjes ,

Je post in een topic uit 2020 dat wel is opgelost.  Als jij een probleem ervaart maak dan even een nieuw topic aan en beschrijf het probleem goed. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick