Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 software

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2024 07:38 PM)
213 Weergaven
Justaerin
Apprentice
Opties
Dag allen, 

Inmiddels is mijn geliefde S10 uit 2019 een batterij verder en sta ik op het punt een SSD aan te schaffen om bestanden/data over te zetten die mij dierbaar zijn. Dit omdat mijn 128 gb geheugen vol zit. Hopelijk kan ik mijn S10 dan nog een tijdje blijven gebruiken want ik ben er zo tevreden over. Nu zit ik wel met de vraag: Is dit verstandig? Gezien het feit dat de S10 geen software update's meer krijgt (toch?). Nou maakt mij dat opzich niet zoveel uit, maar als het om beveiligings update's gaat dan lijkt mij dat toch wel wat minder fijn idee. Dus ging ik nadenken over de eventuele aanschaf van een nieuwe telefoon. Het liefst weer een Samsung. Dit was mijn eerste Samsung, hiervoor altijd HTC gehad wat ook goed beviel, maar Samsung heeft met deze S10 mijn hart gestolen. 

Om een lang verhaal kort te maken, wat zouden jullie adviseren? Toch beter investeren in een nieuwe telefoon gezien de software update's of niet? Die SSD ga ik sowieso aanschaffen, ik bedoel die kan altijd van pas komen!

Groetjes, 
Melanie! 
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Justaerin,

 

Bedankt voor jouw bericht. De S10 is nog steeds een prima en naar verhouding ook nog een krachtig toestel, zelf gebruik ik het als back-up telefoon. De S10 krijgt alleen geen beveiligingsupdates meer. Mede daarom kan het verstandig om als hoofdtelefoon het vervangen met een nieuwe. Wanneer je via een privé-bericht jouw persoons-en productgegevens stuurt, kan ik jou toegang geven tot onze kortingsportaal. Daar kan je Samsung toestellen vinden voor een kortingsprijs. 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Johanneslol
Explorer
Opties
Hallo Melanie, als je telefoon nog voldoet kan je hier nog wel mee verder. Tegenwoordig worden veel delen van Android geüpdatet via de Google play store. Dit is onderdeel van project treble en later project mainline in Android. Ik zou gewoon een SD kaartje in kopen. Jou s10 zou dat namelijk gewoon nog moeten ondersteunen. Als je wel een nieuwe telefoon wilt zou ik zelf kijken naar de s23FE. Die zijn wat goedkoper maar krijgen ook lange software support.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Justaerin,

 

Bedankt voor jouw bericht. De S10 is nog steeds een prima en naar verhouding ook nog een krachtig toestel, zelf gebruik ik het als back-up telefoon. De S10 krijgt alleen geen beveiligingsupdates meer. Mede daarom kan het verstandig om als hoofdtelefoon het vervangen met een nieuwe. Wanneer je via een privé-bericht jouw persoons-en productgegevens stuurt, kan ik jou toegang geven tot onze kortingsportaal. Daar kan je Samsung toestellen vinden voor een kortingsprijs. 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200