Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen android of ui updates

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2024 04:14 PM)
453 Weergaven
Hotpnts
Apprentice
Opties
Middag. Ik kom er vanmiddag achter dat mijn S21fe geen android of ui updates kan vinden, laat staan downloaden.

Hij draait nog op android 12 met ui 4.1..

Iemand een idee?

image

Gr.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Hotpnts en welkom op het Samsung forum.

Wat vervelend om te lezen dat jouw telefoon geen updates kan vinden. 

Zou je het exacte modelnummer van jou toestel via een screenshot kunnen doorgeven?

De S21 FE zou gewoon Android 14 moeten hebben dus het is wel apart dat dit bij jou niet lukt.  

Heb je al contact opgenomen met Vodafone en wat zeggen hun? Het is goed mogelijk dat je dit via hun kunt op laten lossen.

Mocht dat nou niet lukken dan wil ik je het volgende aanraden.

Maak een backup, handmatig. Dat kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf. 

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera. 

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app. 

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp. 

Doe hierna een fabrieksherstel en probeer gelijk zonder gegevens terug te zetten te updaten, er is een goede kans dat het dan wel werkt. Zo niet dan heb je 2 opties.

1. Maak een afspraak bij een servicepunt, dat kan via de Klantenservice > 

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 

2. Het toestel aanmelden voor reparatie https://bit.ly/2jwV3SJ .

In beide gevallen moet het toestel leeg zijn dus het is goed dat je als je bij deze stappen bent aangekomen al een backup hebt van je gegevens.

Ik hoop dat je zo voldoende bent geholpen en als je nog vragen hebt stel ze gerust🤗

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Hotpnts
Apprentice
Opties
Gewoon gekregen bij verlenging abonnement. 1713625151304_1713625151297_0.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Hotpnts en welkom op het Samsung forum.

Wat vervelend om te lezen dat jouw telefoon geen updates kan vinden. 

Zou je het exacte modelnummer van jou toestel via een screenshot kunnen doorgeven?

De S21 FE zou gewoon Android 14 moeten hebben dus het is wel apart dat dit bij jou niet lukt.  

Heb je al contact opgenomen met Vodafone en wat zeggen hun? Het is goed mogelijk dat je dit via hun kunt op laten lossen.

Mocht dat nou niet lukken dan wil ik je het volgende aanraden.

Maak een backup, handmatig. Dat kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf. 

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera. 

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app. 

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp. 

Doe hierna een fabrieksherstel en probeer gelijk zonder gegevens terug te zetten te updaten, er is een goede kans dat het dan wel werkt. Zo niet dan heb je 2 opties.

1. Maak een afspraak bij een servicepunt, dat kan via de Klantenservice > 

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 

2. Het toestel aanmelden voor reparatie https://bit.ly/2jwV3SJ .

In beide gevallen moet het toestel leeg zijn dus het is goed dat je als je bij deze stappen bent aangekomen al een backup hebt van je gegevens.

Ik hoop dat je zo voldoende bent geholpen en als je nog vragen hebt stel ze gerust🤗

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hotpnts,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Patrick geholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Hotpnts
Apprentice
Opties
Het is gelukt! Stond idd een softwareversie op die er eigenlijk niet op thuis hoorde. Telefoon aan de pc gehangen en na anderhalf uur draait ie nu op UI 6 en android 14. Danku!!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Hotpnts,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S21!

Met groet.

Ajay

Community Manager