Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren E-mail app

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2024 09:00 AM)
1343 Weergaven
Els38
Pioneer
Opties
Als ik de E-mail app van Samsung laat synchroniseren en ik zet wifi en mobiele gegevens uit in de smartphone S21 FE dan kan het gebeuren dat er niet de melding komt Mobiele gegevens inschakelen?, en dan moet ik toch even internet aan zetten om de synchronisatie van de E-mail app weer aan te zetten. Of dat een probleem is dat weet ik niet maar dat vraag ik mij af. En wie kan mij daarmee helpen of het geen probleem is dat ik het synchroniseren van de E-mail app opnieuw aan moet zetten als internet uit is? Want dan denkt niet altijd de E-mail app dat de server geblokkeerd is.
Omdat ik accounts van Outlook, Gmail en webmail van KPN gebruik met de E-mail app van Samsung en zet ik wifi en Mobiele gegevens uit en blokkeer ik apps in multiwindow dan spaar ik de batterij.

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Els38,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S21 en e-mail app ook helemaal up-to-date en gebeurt dit ook nadat je het toestel opnieuw hebt opgestart? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Els38,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S21 en e-mail app ook helemaal up-to-date en gebeurt dit ook nadat je het toestel opnieuw hebt opgestart? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
Ja, na opnieuw opstarten synchroniseerd de E-mail app weer op zoek naar mailtjes.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Els38,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S21 FE!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
En als ik de mobiele gegevens en wifi uit zet geeft de E-mail app aan of het naar mobiele gegevens vraagt. Gebeurt dat niet even weg vegen uit multiwindow. En de timer van E-mail app in de melding Achtergrondactiviteit controleren uitzetten. Vraagt daarna als ik de E-mail app opnieuw activeer en het synchroniseren opnieuw begonnen is dus zoeken naar nieuwe mailtjes naar of ik Mobiele gegevens wil inschakelen dan maakt het daarna niet meer uit of ik 5G, 4G+ en 4G aan laat of niet wat ik van KPN heb. Dus de smartphone helpt mij heel goed mee.1715615002638.jpg
Els38
Pioneer
Opties
In smartphone S21 FE had ik met One UI 6.0 dat de E-mail app van Samsung bleef zoeken naar nieuwe mailtjes. Synchroniseren was het. Maar de E-mail app van Samsung heeft die truc niet meer met One UI 6.1. Kan dat misschien kloppen dat het gestopt is terwijl de servers van Outlook, Gmail en Webmail van KPN wel blijven synchroniseren in de E-mail app van Samsung?1715944292394.jpg1715944437635.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Els38,

Open de E-mail-app, tik op de 3 streepjes linksboven en klik vervolgens op het tandwiel rechtsboven. Selecteer het e-mail-account en vervolgens kan je alle synchronisatie opties zien waaronder de synchronisatie schema. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
Alleen op deze manier bij drie e-mailaccounts kan ik zien of het gesynchroniseerd is. Maar omdat Samsung E-mail app vanuit One UI 6.1 niks meer synchroniseert is het nu aan de servers vanaf de dag dat ik One UI 6.1 gekregen heb van Gmail, Outlook en Webmail van KPN dat het nieuwe mailtjes binnen laat komen.1716300939224.jpg
0 Likes