Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Instant apps.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2025 12:12 PM)
293 Weergaven
Els38
Pathfinder
Opties
In Instellingen van de smartphone S21 FE van Els vind ik bij Apps, Standaard-apps kiezen, Standaard-apps helemaal onderaan Links openen, Instant Apps. Probeer bij Instant Apps en Google Play Instant om het schuifje naar rechts te doen en krijg dan een foutmelding. Hoe kan dat?

image

image

image

10 Antwoorden
SatdeWat
Pioneer
Opties
Heb je de telefoon al een keertje opnieuw opgestart om te kijken of die het dan wel doet? En is de telefoon up to date?
Els38
Pathfinder
Opties
Daar heeft het niks mee te maken. Misschien is het een fout van de server Google Play Instant.
0 Likes
SatdeWat
Pioneer
Opties
Bij mij doet die het wel gewoon, telefoon up to date en vanochtend opnieuw opgestart!😁
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Els38, bedankt voor jouw bericht!

Was het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Mogelijk heeft het met iets anders te maken. Vroeger waren er apps buiten Google Play store om te downloaden. Misschien heeft het daarmee te maken. Ik zocht met Google zoekmachine. Eerst vond ik informatie van AI overzicht. Dat vond ik niet fijn om te lezen dus veegde ik naar beneden en vond deze informatie. Maar hoe kan ik dat proberen als Google Play Instant in de Instellingen van de smartphone S21 FE een foutmelding geeft? Want het schuifje om naar rechts te doen blijft geblokkeerd dus ga ik dat pas weer proberen als ik weet dat de foutmelding weg gehaald is.1748586758729.jpg1748587182985.jpg1748587248642.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Kijk ook vooral of jouw toestel helemaal up to date is en start deze ook even opnieuw op. Vaak verdwijnen foutmeldingen dan weer. Laat het vooral weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Opnieuw opstarten hoeft niet. Software update wordt uitgevoerd. Helaas hou ik de foutmelding na de beveiligingsupdate van Android 15.1748590700366.jpg1748591249069.jpg1748591318577.jpg
0 Likes
SatdeWat
Pioneer
Opties
Dan zal het ergens een beveiligings instellingen in je google account zijn, ik zou het nu ook even niet weten helaas
0 Likes