Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hi, ik krijg de nieuwe weer app niet en de now bar. Wie kan mij helpen! S24 FE

(Onderwerp aangemaakt op: woensdag)
156 Weergaven
Mauie
Explorer
Opties
Graag hulp
0 Likes
7 Antwoorden
Jackieofficieel
Navigator
Opties
Hi, check je post van je S22 Ultra 😊
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mauie,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag hiermee! Is jouw S24 FE helemaal up-to-date en welke notebar bedoel je precies?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mauie
Explorer
Opties
Hi Ajay, mijn S24 FE is helemaal up-to-date.

Ik bedoel de Now Bar. Alles staat aangevinkt, maar is het de bedoeling dat je de Now Bar continue moet zien of verschijnt hij alleen als er een live melding is van de aangevinkte apps.

En wat de nieuwe weer app betreft. Weet jij hoe ik deze krijg? Met de nieuwe update, blijf ik nog steeds dezelfde oude weer app houden.

Ik zou graag de nieuwe willen hebben op mijn S24 FE. Ik heb gelezen en gehoord dat de nieuwe weer app echt dynamisch schijnt te zijn😊 Tja en dat wil ik ook natuurlijk hebben. Wil wel alles eruit halen op mijn nieuwe S24 FE 🥰

Alvast bedankt voor je moeite Ajay en voor je reactie. Waardeer ik enorm!

Groetjes,
Mauie
0 Likes
Dutch1962
Journeyman
Opties
Now Bar op de s22 ultra werkt niet, apps meldingen staan aan gevinkt. Je raad het al het werkt niet, ook Now Brief is niet aanwezig.
0 Likes
Mauie
Explorer
Opties
Wat een gedoe allemaal, sinds de nieuwe update er is😬
Je zou verwachten, dat alles toch juist zou moeten werken?!🫩
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mauie,

Ik zag jouw reactie bij post https://bit.ly/3GG7xCi

Heb je het zelf kunnen uitproberen?

Het hoort te staan bij Instellingen ---> Vergrendscherm en AOD ---> Now bar. Hier kan je jouw Now bar instellen. We hebben wel; begrepen dat sommige gebruikers het later ontvangen dan andere.

De nieuwe Weer-app kan later nog naar de S24 FE komen. We raden aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw wens hiervoor is dan intern bij ons bekend.  Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mauie
Explorer
Opties
Hi Ajay, dankjewel voor je berichtje!

Ik heb de Now Bar precies zo gedaan, zoals je hebt beschreven. Maar zoals ik al vroeg, moet je hem dan continue zien of verschijnt hij alleen als er een live melding is van de aangevinkte apps.
Want ik zie hem niet op mijn scherm verschijnen.

Ik ga een fout rapport indienen, zoals je hebt gevraagd.

Hopelijk komt de nieuwe weer app snel voor mijn S24 FE. 🤗 Kan niet wachten......

Groetjes,
Mauie

0 Likes