Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dual sim werkt niet meer naar behoren

(Onderwerp aangemaakt op: 13-02-2021 07:43 PM)
5298 Weergaven
Marjory
Apprentice
Opties

Sinds de nieuwe update kan ik vanuit mijn adres boek alleen nog maar voor  1 simkaart ipv 2 kiezen. Alleen via je toetsenbord heb je de keuze voor 2. Kan dit opgelost worden? Nu is dual sim onwerkbaar

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marjory
Apprentice
Opties
het is inmiddels gelukt nadat ik de simkaarten heb gewisseld.

Ik moet zeggen dat ik de oude manier van bellen met dual sim makkelijk vond! nu moet je eerst op het hoorntje klikken voordat je de keuze krijgt met welke sim je wilt bellen. voorheen kon je dat eerst beslissen en daarna pas bellen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Harrysy, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En heb je ook al contact gehad met je provider voor een nieuwe Simkaart?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
wat je kunt proberen is de simkaarten eruit én weer terug plaatsen, eventueel terugzetten naar fabrieksinstelling, maak wel even één backup via google of Samsung.
Marjory
Apprentice
Opties
dat heb ik al geprobeerd helaas zonder resultaat....
0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
heb je ook geprbeerd om de kaarten om te wisselen. of probeer (ik weet dat het lastig is) simkaarten te lenen van iemand en kijk wat er dan gebeurt, misschien zijn jou eigen kaartjes stuk.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marjory,

In dat geval kun je het beste een foutrapport sturen via de Samsung Members app. Dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en kunnen zij hiernaar kijken 👍

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes
Abdel00012
First Poster
Opties
ik heb exacte hetzelfde probleem na de update van afgelopen zaterdag. beide oplossingen geprobeerd ( fabrieksinstellingen, simkaarten eruit en reset netwerken) geen resultaat! zijn er verdere "nieuwe" ontwikkelingen mbt dit probleem?
0 Likes
Oplossing
Marjory
Apprentice
Opties
het is inmiddels gelukt nadat ik de simkaarten heb gewisseld.

Ik moet zeggen dat ik de oude manier van bellen met dual sim makkelijk vond! nu moet je eerst op het hoorntje klikken voordat je de keuze krijgt met welke sim je wilt bellen. voorheen kon je dat eerst beslissen en daarna pas bellen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! Je kunt altijd een foutrapport sturen via de Samsung Members app en mochten er meer gebruikers zijn die er zo over denken, dan is de kans groter dat het wordt opgemerkt en eventueel kan worden aangepast.

rsz-846676
0 Likes
Ampli
Student
Opties
Na de update naar 11 ook bij mij de mogelijkheid weg om gelijk te kiezen tussen sim1 of sim 2. Heel ongemakkelijk
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Ampli,

Goed dat je het aangeeft!

Ik wil je vragen om hierover een foutrapport te sturen via de Samsung Members app, dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht 👍

rsz-846676
0 Likes