Hallo, sinds kort S21 Ultra heel mooi toestel alles naar wens op een ding na....De galerij wordt gesynchroniseerd met Onedrive. Alleen als ik... Bekijk bericht
Al een tijdje merk ik dat als ik wifi afzet deze automatisch terug ingeschakeld wordt (als ik in de omgeving ben van een gekend netwerk).
Dit... Bekijk bericht
Heeft er iemand ook gemerkt dat de kleuren van de video's die je zelf gefilmd hebt vervagen wanneer je het verstuurd via WhatsApp? Met andere... Bekijk bericht
Sinds de nieuwe update laden me single take foto's niet meer zoals voorheen en blijf ik alleen met een filmpje achter. Ipv zoals voorheen een... Bekijk bericht
Hallo, sinds een paar dagen komen mijn foto's via WhatsApp niet meer in mijn galerij. De instellingen staan goed. Een enkele foto komt er wel... Bekijk bericht
Bij allerlei handelingen op mijn s10e telefoon, in verschillende apps, krijg ik een 30 seconden durende melding op mijn scherm die verhindert dat... Bekijk bericht
Vandaag heb ik de update naar de smartphone s20 u gedownload. In het Verenigd Koninkrijk kregen gebruikers ook director view, de Nederlandse update... Bekijk bericht
Heb vandaag de s21 ultra ontvangen. Maar constateer dat de achterkant erg heet wordt bij langer gebruik van de camera. Echt niet prettig...Van... Bekijk bericht
Wij hebben op 16 februari gebruik gemaakt van de promotie waarbij je bij een Samsung S21 Ultra gratis Galaxy Buds Pro en een SmartTag ontvangt. Dit... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds enkele weken gaat de batterij van mijn Galaxy S10 met Android 11 (OneUi 3.0) erg snel leeg. Gedurende 1 nacht verliest... Bekijk bericht
Hey today I received my new one UI 3.1. unfortunately my Google Discovery doesn't work. I can't switch between. Samsung free and Google... Bekijk bericht
mijn scherm doet raar na laatste update meer mensen hebben hier last van
gaat samsung dit oplossen voor de mensen die ook problemen hebben
... Bekijk bericht
De camera van de S21 Ultra is beter geworden met de laatste update maar kan nog beter, graag z.s.m. weer updaten zodat ie nog beter wordt (de beste... Bekijk bericht