Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help, de app 'Email' blijft synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2024 12:27 AM)
16615 Weergaven
Betussx
Journeyman
Opties
Hoi, zou iemand me kunnen helpen? De app 'Email' van Samsung loopt nu al 5 uur op de achtergrond te werken en in de meldingbalk staat er 'Emails synchroniseren...'. Elk email account op de app is al gesynchroniseerd en het gaat maar niet weg. Ik heb de telefoon ook opnieuw gestart, maar dit heeft ook niet geholpen. Hoe kan ik dit oplossen?
69 Antwoorden
JB-SOG
First Poster
Opties

bij mij precies hetzelfde. Na een update van Samsung email blijft die melding verschijnen. Mailverkeer werkt gewoon.

Buurtje
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem sinds vanacht. Toen de software update gedaan. Maar dat mocht niet baten

Watch6User
Journeyman
Opties

Ja.. hier ook al. I.d.d. al opnieuw opgestart, maar geen verbetering of verandering. Vandaar op het net aan het zoeken, en zie hier dat er meer personen last van hebben... 🤔🥴

Watch6User
Journeyman
Opties
Na herstart kon ik later de synchroniseren melding wel weer gewoon naar rechts vegen... lijkt nu wel weg te blijven..
Betussx
Journeyman
Opties
ja je kan het inderdaad weg vegen maar de app loopt nog steeds door op de achtergrond zoals te zien op de foto... 1715084195391.jpg
EvertGuijt
First Poster
Opties
Hier en bij mijn moeder hetzelfde probleem.
Ellen-1965
First Poster
Opties

Ik had het zelfde probleem, je kan de melding uitzetten.

Open je mail, ga naar instellingen (het tandwieltje rechts bovenin). Ga naar meldingen helemaal onderin staat CATEGORIEEN, klik hierop en dan kan je kiezen welke meldingen je wel wilt zien of niet. Zet de melding e-mail synchronisatie uit.

De synchronisatie gaat wel gewoon door maar je krijgt niet die vervelende melding elke keer.

Mamsel49
Apprentice
Opties

Ik krijg juist geen enkele email meer binnen in de app, terwijl synchroniseren aan staat

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als iedereen hetzelfde probleem heeft is er waarschijnlijk een storing. Dit zal vanzelf weer opgelost zijn.

Het is belangrijk om allemaal een foutrapport te versturen, dit kan via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick