Sinds de laatste update zijn mijn contacten in outlook niet meer zichtbaar in contacts. De contacten zijn er wel in outlook app, ook online maar samsung contacts laat zien dat er 0 contacten zijn voor de outlook account(s).
Ik heb al de account reset optie in outlook gebruikt. Ook heb ik de account in outlook app verwijderd en opnieuw toegevoegd. Toch werkt het niet.
Ondertussen heb ik wel de problem opgelost. Ik heb Outlook app verwijderd, ik heb de standaard android contacts app verwijdered, en ik heb de Samsung contacts app helemaal gereset. (Clear cache, clear data) Daarna Outlook app geïnstalleerd en mijn account toegevoegd en contacts synchroniseren aan gezet. Toen werkte het weer.
Hi goedemorgen, @OnnoJ bedankt voor de tip, dat had ik een paar keer geprobeerd. Toch niet geholpen helaas @MartijnK dus nee dat was niet de oplossing.
Ondertussen heb ik wel de problem opgelost. Ik heb Outlook app verwijderd, ik heb de standaard android contacts app verwijdered, en ik heb de Samsung contacts app helemaal gereset. (Clear cache, clear data) Daarna Outlook app geïnstalleerd en mijn account toegevoegd en contacts synchroniseren aan gezet. Toen werkte het weer.