Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe hebben jullie het telefoonnumer in de Samsung staan?

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2024 04:27 PM)
378 Weergaven
sawul62
Voyager
Opties

1. Ik heb zowel mobiel en een vast nummer (handset)
2. De contacten hou ik bij in Microsoft Outlook, de telefoonnumers staan daar met 1 of 2 voorloopnullen.
3. Op mijn smartphone heb ik een tijdje geleden alles omgezet naar +31, etc.
4. Mijn handset (Gigaset) die herkent geen +31, werkt dis alleen op basis van voorloopnullen
5. Ik synchroniseer vanuit Outlook naar Gmail (contacten), da's alweer een tijd geleden, daarna heb ik e.e.a. veranderd naar die +31.
6. Als ik nu zou synchroniseren, zou ik eerst alle contacten verwijderen op mijn smartphone en dan vanuit Outlook synchroniseren, dus met voorloopnullen.
Vraag: hoe hebben jullie de telefoonnummers staan op de smartphone, met voorloopnullen?

Thanks.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Ik heb al mijn contacten in Samsung en in Google (gedupliceerd) en ze zijn opgeslagen met +XX. +31 ziet er schoner uit dan 0031, maar er is niet veel verschil. Altijd handig om de nummers met landcode op te slaan in plaats van als 06 of 010, zeker als je buiten Nederland bent en naar een NL nummer wilt bellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Ik heb al mijn contacten in Samsung en in Google (gedupliceerd) en ze zijn opgeslagen met +XX. +31 ziet er schoner uit dan 0031, maar er is niet veel verschil. Altijd handig om de nummers met landcode op te slaan in plaats van als 06 of 010, zeker als je buiten Nederland bent en naar een NL nummer wilt bellen.
sawul62
Voyager
Opties
Hartelijk dank. Het is alweer lang geleden dat Google Contacts vanuit Outlook synchroniseer en dus ook mijn Gigaset (sync via Bluetooth). Voor NL was het 010, 020, voor het buitenland een extra, 00 gevolgd door landnummer. Enfin, ik ga het binnenkort weer eens uitproberen.

Dank nogmaals.
Neo001
Legend
Opties
Als je van plan bent dit te wijzigen in +XX, is het goed om de contacten te exporteren en deze op een pc/laptop te openen om de contactnummers snel en efficiënt te bewerken. Succes!