Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S20 is opeens alle contacten kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2023 11:52 AM)
1472 Weergaven
Lubbers
First Poster
Opties

Vanmorgen opeens al mijn contacten verwijderd. Bij inloggen op mijn samsung account staan er wel 100 (ik had er veel meer) in mijn lijstje maar die worden gesynchroniseerd met mijn telefoon.

Synchroniseren staat wel aan, in de prullenbak zijn geen verwijderde contacten te vinden.

Weet iemand hoe ik mijn contacten weer terug krijg? Want dit is wel echt heel vervelend. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
J_I_M_M_Y
Student
Opties
Reboot van de telefoon heeft het probleem voor mij verholpen. (Eerste reboot sinds ongeveer 4 maanden.)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ga eens naar de Contacten app > instellingen > Contacten beheren > importeren. Hier kun je ze importeren als je een backup hebt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Marque
First Poster
Opties
Hi,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle contacten staan wèl nog steeds in mijn Google Account, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid gesynchroniseerd (iets wat jarenlang automatisch ging).
Als ik iets probeer te herstellen, krijg ik alleen contacten van tig jaar geleden terug.
Help !
0 Likes
J_I_M_M_Y
Student
Opties
Ik heb hetzelfde op de s23 ultra. Synchroniseren staat aan, maar ze komen niet terug. Importeren can alleen vanaf onedrive of googledrive, maar daar staat geen backup.
0 Likes
Oplossing
J_I_M_M_Y
Student
Opties
Reboot van de telefoon heeft het probleem voor mij verholpen. (Eerste reboot sinds ongeveer 4 maanden.)
Petra6768
First Poster
Opties
Bij mij hier ook. Na een update. Reboot hielp hier niet. Iemand nog tips?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Petra6768, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick en @Marque? Zie je de contacten wel staan wanneer je het toestel hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes