Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Harde reset S9

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2024 10:32 PM)
301 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Patheuvel
First Poster
Opties
Omdat ik mijn pincode kwijt ben wil ik een harde reset doen. De eerste stap is de S9 uitzetten maar daarvoor heb ik de pincode nodig. Middels aan/uit en volume laag krijg ik korte tijd Samsung Galaxy en Android op mijn scherm. Ik heb alle knoppencombinatirs geprobeerd om verder te gaan maar niets lukt. Graag advies. Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Patheuvel,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. Je moet inderdaad het toestel eerst uitzetten om het recovery in te komen. Wanneer je de aan/uit knop lang ingedrukt houdt krijg je niet de 3 opties voor 'Uitschakelen', 'Herstarten' en 'Noodoproep'? Anders kan je jouw telefoon eerst leeg laten lopen en het weer opstarten wanneer het verbonden is aan de voeding.  Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Patheuvel,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. Je moet inderdaad het toestel eerst uitzetten om het recovery in te komen. Wanneer je de aan/uit knop lang ingedrukt houdt krijg je niet de 3 opties voor 'Uitschakelen', 'Herstarten' en 'Noodoproep'? Anders kan je jouw telefoon eerst leeg laten lopen en het weer opstarten wanneer het verbonden is aan de voeding.  Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes