Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Custom font Galaxy UI

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2022 08:24 PM)
749 Weergaven
KegmeisterB
Explorer
Opties
Ik zou graag een Google font, of een zelf ontwikkeld lettertype voor de UI willen installeren. 

Iemand enig idee?

Op internet lees ik dat het mogelijk zou moeten zijn. Maar heb geen zin om te rooten en zo.
0 Likes
5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Via Instellingen, Display, Tekstgrootte en Opmaak, Letterstijl, kun je de standaard geladen lettertypes instellen of andere downloaden. Misschien staat daar al tussen wat je zoekt?
Neo001
Legend
Opties
Hi,

In Settings --> Display --> Font size and style, click on Font style and then click on Download fonts. Here hundreds of fonts are available for downloading.

If you want to install fonts outside of what the Galaxy Store provides, you might have to install apps and via them install /import fonts into your phone.

https://www.google.com/amp/s/www.sammyfans.com/2022/01/31/download-install-one-ui-4-0-fonts-on-samsu...

Hope this helps.
KegmeisterB
Explorer
Opties
Bijna blij. Het font dat ik wil gebruiken is van Google Fonts afkomstig. Die staat er niet tussen. Ook heb ik deze al gedownload en wil in de toekomst een eigen gemaakt font kunnen gebruiken.
0 Likes
KegmeisterB
Explorer
Opties
Thanks. I find it very complicated. What do I need Good Lock for, and zFont3 does not work properly. It can't preview the right font.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Good lock is een verzameling van apps om het uiterlijk van je Android systeem een andere look te geven en dit te personaliseren 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200