Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over Dynafix - "wacht op onderdelen afgerond" 6 dagen al op dezelfde status

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2022 05:56 PM)
404 Weergaven
Frank0101
Journeyman
Opties

Allen, 

Zoals zovelen wil ik hierbij mijn frustratie van me afschrijven over Dynafix. 

Exact twee geleden heb ik voor de reparatie van mijn S20 (gebroken scherm en zwakke batterij) mijn telefoon ingeleverd bij een Vodafone winkel aangezien ik hier een verzekering voor heb. Normaliter duurt een reparatie tussen de 5 en 10 werkdagen. Ik dacht perfect, nog net op tijd voor mijn huwelijksreis naar Amerika van 3 weken vanaf aanstaande zondag.

Nu kreeg ik vorige week een bericht dat er bepaalde onderdelen niet op voorraad waren en dat mijn reparatie vertraagd was. De volgende dag veranderde deze status naar "reparatie - wacht op onderdelen - afgerond". Dat is inmiddels zes dagen (!!) geleden en ik zit in de tussentijd maar te wachten. Ik zal mijn S20 nu niet mee kunnen nemen naar Amerika en moet ik het met een hele simpele smartphone doen. Een super dikke domper, en dat voor mijn huwelijksreis. Tenzij er nog een wonder gebeurt.... 

Wat moet ik zeggen over "de klantenservice". Er staat dat je via de site "snel en gratis" reactie mag verwachten. Donderdag en vrijdag heb ik via de site meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Kom ik er vervolgens maandag achter dat ik via een ander mail adres moet mailen. Daar begon het volgende gezeik. Als je vraagt wat de status betekent krijg je hier gewoon GEEN reactie op in je mail en dat ze "afwachtende zijn" en dat ze "niks kunnen beloven" en dat soort loze kreten. De onderdelen zijn volgens hen nog niet binnen (staat zwart op wit). Echter wanneer de onderdelen binnen zouden zijn zouden ze "met volle snelheid" aan mijn reparatie werken. 

Vervolgens hoor ik zojuist telefonisch van Dynafix van een jongeheer (die me overigens wél heel netjes te woord stond, chapeau) dat de onderdelen waarop gewacht werd al sinds afgelopen donderdag binnen zijn. 

Ik kan wel lekker elke maand betalen voor iets waar ik nu in de afgelopen twee jaar welgeteld 1x gebruik van heb gemaakt. Dan krijg ik vervolgens zo'n service en dan zal ik ook nog eigen risico moeten gaan betalen ook. 

Wat een bedrijf en wat een onbeschofte klantenservice via de mail. Ik begrijp niet waarom Vodafone en Samsung nog zaken doen met dit "bedrijf". 

Niemand kan met een oplossing komen dus ik ga met een simpele smartphone op huwelijksreis naar Amerika. Super dit! 

@MartijnK  kan jij hulp bieden voor een oplossing? 

0 Likes
6 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Ik probeer al 3 weken te bellen, maar ik krijg alleen een bandje met :wegens omstandigheden zijn wij niet bereikbaar.
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
In ieder geval wel een fijne huwelijksreis gewenst.
Frank0101
Journeyman
Opties

Ik heb vandaag met iemand aan de telefoon gezeten. Stuur mij een bericht, dan kan ik je het nummer geven. 

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Toch niet dat 45 cent per minuut nummer met een maximum van 22 euro? Van die belkosten had ik ook bijna in Amerika kunnen zitten.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is het reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Frank0101 

Ging het nog lukken om het reparatienummer door te geven?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick