Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2023 04:55 PM)
458 Weergaven
Haunterr
First Poster
Opties

Ik had een galaxy S20+.

Deze had nogal wat bluetooth problemen als in bluetooth headset verbinden en binnen enkele minuten ging het geluid (spotify) stotteren en haperen en kort daarna werd de bluetooth connectie verbroken.

Een 2e headset geprobeerd van ander merk en type.

Dit ging een week goed en daarna exact dezelfde problemen.

Dus gekeken voor een ander toestel en mijn toestel in kunnen ruilen voor een zo goed als nieuwe S20 FE.

De S20 FE volledig gereset en deze heb ik nu een kleine 2 weken in gebruik.

Sinds deze week heb ik weer exact dezelfde problemen met beide headsets.

Soms verbind ik de headsets en binnen enkele seconden wordt de verbinding direct weer verbroken.

Soms krijg ik de heatset niet eens verbonden zonder de telefoon meermaals opnieuw op te starten.

 

Wat kan ik hier nu nog aan doen want het irriteert me enorm dat ik van toestel wissel en binnen 2 weken exact dezelfde problemen ervaar als op mijn oude toestel.

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Om wat voor oortjes gaat het? En zijn deze ook up-2-date? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes