Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's met lichtbron niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2024 10:19 PM)
447 Weergaven
Anne__
First Poster
Opties
Dag, kan iemand mij helpen? Ik heb een S21FE en ik heb elke keer met foto's met licht dat het licht helemaal uitstraalt.... waardoor je dus niet ziet er op de foto staat.. mijn man heeft dezelfde telefoon en bij hem is het niet, alle instellingen staan hetzelfde. Kan iemand helpen? Veel foto's mislukken zo....(ook als ik de hoek waar draai blijf ik het houden) 

image

image

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Dit reset de camera naar standaard je verliest geen foto's of video's hiermee.

Werkt het hierna beter?

Dit soort licht reflecties zijn trouwens redelijk normaal als je in low light een foto maakt van een lichtbron.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anne__
First Poster
Opties
Dag Patrick bedankt voor je antwoord, helaas maakt het niet uit. Instellingen staan verder hetzelfde als de tel waar het wel goed gaat ...
Overdag is dit trouwens ook, dus niet alleen in het donker...
Daarbij zijn de foto's heel vaak niet scherp, heeft iemand daar nog tips voor?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een reset van de camera het niet oplost en je hebt nog een S21 Fe daar waar het wel goed gaat dan is er misschien wel wat mis met de camera module.

Controleer ook even of er misschien een softwareupdate beschikbaar is.

Maak even een goede backup:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

En doe een fabrieksherstel, test de camera gelijk. Is het slecht? Dan aanmelden voor reparatie.

> https://bit.ly/2jwV3SJ <
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anne__
First Poster
Opties
Het lijkt toch te zijn opgelost, foto's zijn van aanzienlijk betere kwaliteit! Bedankt voor de hulp!
0 Likes