Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pdf openen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2024 10:56 AM)
484 Weergaven
JoshuaO038
Pioneer
Opties
Bij het openen van een PDF vraagt mijn telefoon altijd welke app ik wil gebruiken. Dit vind ik fijn, maar ik heb zojuist per ongeluk op altijd geklikt. Hoe kan ik dit terugdraaien?
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
In Instellingen > Apps > app-naam > Als standaard instellen > Standaardwaarden wissen klikt u op Wissen om de standaardappselectie te verwijderen. Voorbeeld screenshot van Acrobat reader.

1704883303200.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Er zijn meerdere manieren om dit te doen. Ik download altijd een andere pdf app uit de store. Zodra je dan een pdf wilt openen krijg je dat menu weer om te kiezen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
In Instellingen > Apps > app-naam > Als standaard instellen > Standaardwaarden wissen klikt u op Wissen om de standaardappselectie te verwijderen. Voorbeeld screenshot van Acrobat reader.

1704883303200.jpg
JoshuaO038
Pioneer
Opties
Gelukt op deze manier, bedankt! Dan heb ik nog een vraag: kan ik op mijn moeders telefoon (A32) ook ergens alle standaard-apps instellen? Zodat ze dat menu juist niet krijgt
Neo001
Legend
Opties
Geen dank! Sommige apps kunnen standaard worden ingesteld in Instellingen > Apps > Standaard-apps kiezen. Dit geldt voor sommige Samsung- en Google-apps.


Voor apps van derden krijgt je het menu de eerste keer te zien. Selecteer de app die je als standaard wilt selecteren en klik op Altijd.
1704884312861.jpg1704884322865.jpg
0 Likes
JoshuaO038
Pioneer
Opties
Daar staan geen instellingen bij voor bijvoorbeeld jpg of pdf afbeeldingen
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Dat klopt. Voor JPG en PDF moet u de app uit de weergegeven lijst selecteren en vervolgens op Altijd klikken. Dit hoeft slechts één keer te gebeuren. De volgende keer wordt de standaardapp automatisch geopend.

1704887989423.jpg
0 Likes