Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur S21 Ultra valt erg tegen.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2022 01:01 PM)
80 Weergaven
johannesras842
Student
Opties

Ik heb vanaf dag 1 dat ik deze telefoon een zeer slechte accu. Kom niet over de 4 uur scherm aan tijd heen. En dan is de standby tijd nog niet eens 7 uur. Doe er geen gekke dingen mee, maar loopt als een gek leeg.

Wat is hier aan te doen? Is dit normaal?

89f68eaf-df7c-4223-92f0-f10976cdcd72.jpg

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat mag je zelf weten, het word meestal aangeraden om dit te gebruiken. Zelf maak ik hier geen gebruik van.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Zowel Spotify als de radio app staan boven aan, wat niet gek is want deze apps vragen vrij veel van je batterij. Ik zou zeggen: kijk straks ook even wat het doet als je die 2 apps even niet gebruikt.
johannesras842
Student
Opties
Zelfs als ik die apps niet gebruik en mn telefoon gewoon naast me leg loopt hij als een malle leeg. Had hier nooit geen last van met mijn iphone
0 Likes
johannesras842
Student
Opties
Het is er nog niet beter op geworden, na alle tips + reset zonder smart switch. Telefoon loopt gewoon extreem snel leegScreenshot_20220922-111442_Device care_1000000157_1663838093.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Er staan een hoop apps in de lijst die een bijzonder hoog energieverbruik hebben. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden. Maak dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200