Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen melding heel kort zichtbaar sinds de Android 13 update

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2022 10:40 PM)
909 Weergaven
Megapaul
Explorer
Opties
Sinds de update naar Android 13  zie je heel kort snelladen staan vanaf het startscherm / meldingsbalk tijdens het opladen. Je ziet daarna alleen "opladen".

Dit is heel irritant kunnen jullie met een update ervoor zorgen dat je weer bij het vergrendel en meldingen scherm altijd snel laden komt te staan als er een snelle lader (fast charger) is aangesloten.?

Wanneer je naar de batterij instellingen gaat zie je wel of er een snelle lader is aangesloten. Alleen dit is omslachtig. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is een bug, heb ik zelf ook. Hij laad wel supersnel alleen de tekst klopt niet.

Iedereen die dit heeft moet een foutrapport sturen.

Samsung Members app > ondersteuning > foutrapporten.

Dan kunnen de ontwikkelaars het oplossen in een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is een bug, heb ik zelf ook. Hij laad wel supersnel alleen de tekst klopt niet.

Iedereen die dit heeft moet een foutrapport sturen.

Samsung Members app > ondersteuning > foutrapporten.

Dan kunnen de ontwikkelaars het oplossen in een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sid72
First Poster
Opties
Na de laatste update doet "supersnel laden" het echt niet meer, alleen "opladen via kabel" Laden duurt echt lang nu!! Ik heb het een keer eerder gehad en dat is toen verholpen met een soft reset alleen lukt dat nu helaas niet. Iemand nog een idee?🙃
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Sid72

Heb je dit ook geprobeerd met een andere oplader? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Megapaul
Explorer
Opties
Dat verhelpt het probleem niet. Er zijn ook meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben. Zie ik op andere fora.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Megapaul

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes