Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan advertentie niet sluiten in de duolingo app.

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2022 07:53 PM)
1034 Weergaven
Megapaul
Explorer
Opties
Al geruime tijd maak ik gebruik van de app duolingo on een vreemde taal te leren.
Dit werkte tot voorkort feilloos op mijn Samsung S21. 

Echter sinds de september security patch is geïnstalleerd kan ik de advertenties in de app Duolingo niet meer sluiten.

Je krijgt namelijk (in de gratis versie) na een oefening een popup met een advertentie en na een x aantal seconden kan je op overslaan / op het kruisje klikken om deze te sluiten. Vervolgens kan je de volgende oefening maken. Nu moet ik telkens de app sluiten en opnieuw starten.

De app opnieuw installeren werkt ook niet.
Op mijn Galaxy S20 met de augustus patch werkt de app duolingo prima. 

Het probleem lijkt dus echt in de security patch te zitten. 

Kan iemand een cross test doen op zijn / haar S21? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Megapaul
Explorer
Opties
Hoi Martijn, de app is up to date cache legen heb ik ook al gedaan. Ook het standaard app verhaal. Inmiddels ben ik erachter dat ik nadat ik op het x heb gedrukt op de advertentie op de terugkoop kan drukken dan sluit de add nu wel. Eerder niet wat heel vaag is want er is geen update geweest van de app. Vooralsnog werkt het gelukkig weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Megapaul, goedemiddag.

Is de app verder ook up-2-date? Lukt het wel als je de app voorkeuren reset? Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > Duolingo > Instellen als standaard. Leeg ook direct het cache geheugen van deze app, ga hiervoor naar het kopje opslag en kies voor Cache legen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Megapaul
Explorer
Opties
Hoi Martijn, de app is up to date cache legen heb ik ook al gedaan. Ook het standaard app verhaal. Inmiddels ben ik erachter dat ik nadat ik op het x heb gedrukt op de advertentie op de terugkoop kan drukken dan sluit de add nu wel. Eerder niet wat heel vaag is want er is geen update geweest van de app. Vooralsnog werkt het gelukkig weer.