Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De luidspreker van Samsung Galaxy S21 kraakt

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2022 03:55 PM)
2098 Weergaven
NiekGielen
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen merk ik tijdens het afspelen van media en tijdens het bellen dat de luisprekers op mijn Galaxy S21 ineens erg slecht geluid hebben, het lijkt op een 'krakend' geluid. De beltoon is daardoor erg onprettig en ander geluid klinkt erg slecht.

 

Wat kan ik hier tegen doen?

0 Likes
6 Antwoorden
AH9
Student
Opties
Heb je toevallig software update gehad?
0 Likes
NiekGielen
First Poster
Opties
Ja dat klopt, 16 september voor het laatst
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NiekGielen, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_z3By7tz
First Poster
Opties

Ik heb dit ook, de speaker bovenaan kraakt. het rare is dat dit niet altijd is. 

Hetzelfde filmpje bekijken is de ene dag wel met ruis en de andere dag niet. Zeer raar?? 

Veilige modus doet niet. 

0 Likes
NiekGielen
First Poster
Opties
Hi, bij mij is het ineens gestopt. Heb er nu geen last meer van. Heel vreemd..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus zal dit veroorzaakt worden door een andere app, deze zal in de Veilige Modus uitgeschakeld staan. Je kan de apps dan één voor één verwijderen totdat het issue zich niet meer voordoet. Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden en stel de apps één voor één in vanuit de Google Play Store!

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes