Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij veel te snel leeg!

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2022 08:55 PM)
18567 Weergaven
Krul77
First Poster
Opties
De batterij van mijn Samsung S21 gaat extreem snel leeg. Wat is hier aan te doen? Toestel enige maanden in gebruik. Maar een half uur nieuws lezen in nachtmodus slurpt de batterij al leeg met ruim 10 a 15 procent.
Dit is niet normaal in verlijking met mijn vorige toestel van concurrent Huawei (P20 Pro) 
0 Likes
Spring naar oplossing
40 Antwoorden
Rovini
First Poster
Opties
Ik heb mijn galaxy 21 nu 1 week en doe weinig met mijn telefoon op een dag. Geen video's, games of andere slurpende apps. De batterij is halverwege de dag nog maar 50%. Zeer slecht dit. Via de app van jullie en via de telefoon wordt ik ook niet echt verder geholpen. Slecht van Samsung hoor! Als ik vandaag geen duidelijk helpend antwoord krijg breng ik hem terug en koop ik een Apple!
0 Likes
Rovini
First Poster
Opties
Ik heb mijn galaxy 21 nu 1 week en doe weinig met mijn telefoon op een dag. Geen video's, games of andere slurpende apps. De batterij is halverwege de dag nog maar 50%. Zeer slecht dit. Via de app van jullie en via de telefoon wordt ik ook niet echt verder geholpen. Slecht van Samsung hoor! Als ik vandaag geen duidelijk helpend antwoord krijg breng ik hem terug en koop ik een Apple!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zou je wanneer je batterij op 50% is een screenshot kunnen delen van je batterijverbruik?

Instellingen > batterij en apparaatonderhoud > batterij > klik op de grafiek en dan kun je zien welke apps hoeveel % hebben verbruikt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Rovini
First Poster
Opties
Oké zal ik straks doen
0 Likes
Rovini
First Poster
Opties
Bij deze. Zoals je kan zien heb ik mijn telefoon nog geen 2 uur gebruikt en hij is al bijna de helft leeg. Nu moet ik wel zeggen dat hij geen 100% oplaad. Waarom dat niet gebeurt zou ik ook graag weten. Er staat al 2 dagen "laden onderbroken voor batterij bescherming" of zoiets. Ik weet de tekst niet meer precies.... Screenshot_20220129-201259_Device care_7956_1643483590.jpgScreenshot_20220129-201213_Device care.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook jouw Galaxy S21 maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik. Daarnaast kan je ook zelf het één en ander aanpassen om de batterijduur te verlengen:

• Controleer of je toestel up-to-date is en update deze zo nodig: Instellingen > Software Update > Update downloaden.
• Test het toestel een paar uur in de veilige modus en controleer of de batterij dan beter is: Veilige Modus.
• Schakel de GPS, Bluetooth, NFC uit wanneer je dit niet gebruikt. Schakel ook automatische helderheid in.

Op onze website vind je meer informatie om de batterijduur te optimaliseren:

Waarom gaat de batterij van mijn smartphone zo snel leeg?
Optimalisatie van de levensduur en prestaties van de batterij

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
NalaZazu
First Poster
Opties
Ook hier gaat mijn batterij snel leeg. Nu nog maar 90% bij nauwelijks gebruik. Samsung S21FE
0 Likes
NalaZazu
First Poster
Opties
Zie screenshotScreenshot_20221129-080009_One UI Home.jpg
0 Likes
NalaZazu
First Poster
Opties
Telefoon is nieuw! Is pas 3 dagen in gebruik
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@NalaZazu

Ook jouw Galaxy S21FE maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik. Je zal ook gedurende dit proces gaan merken dat de batterijduur beter wordt, dit proces duurt ongeveer 1-2 weken 😇

Heel veel plezier met jouw nieuwe aanwinst!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes