Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Startscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2022 09:36 PM)
336 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Visje123
Voyager
Opties
Na update Android 12 komt tekst op startscherm wiebelend tevoorschijn.
Hoe ga ik hier mee om?
0 Likes
11 Antwoorden
GaLaxySMen8264
Explorer
Opties
Weet je zeker dat je nuchter was 😁😁
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Leuk grapje hoor!!
0 Likes
GaLaxySMen8264
Explorer
Opties
Was ook een grapje 😁
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gebruik AZ screen recorder uit de Playstore en neem het op. En post het hier. Dit is zo'n probleem dat je moet zien om het op te lossen👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Visje123
Voyager
Opties
Bedankt voor je reactie. Ik heb je een verkeerde informatie gegeven: het betreft niet het startscherm maar vergrendelscherm. Op inlogschermen werkt de screenrecorder niet en dat is logisch.
Teksten zoals "vingerafdruk komt niet overeen" en "druk iets langer" e.d. komen instabiel tevoorschijn alsof ze op het scherm worden gegooid en dan kort wiebelend balans zoeken. Het beinvloedt het functioneren van het apparaat niet. Echter het is wel het gevolg van de update naar Android 12.
Wat kan jij mij nog aanraden?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit is zeer vreemd, ik zou sowieso een fabrieksherstel doen. Ik denk dat je probleem daarmee weg zal gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Ik had al zo'n heel donkerbruin vermoeden, maar zie daar enorm tegenop. Alles van en weer terug op het toestel gaat mij niet lukken. Het toestel zit nog 5 maanden in de garantie. In ieder geval jij bedankt voor je hulp.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Visje123, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

We hebben eventueel ook de mogelijkheid voor een afspraak met Hulp-op-Afstand Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Goedeavond Martijn K
In veilige modus wiebelen teksten ook op het vergrendelscherm. Altijd na een foutieve en onherkenbare inlog, maar soms ook voor een inlog via het pincodemenu. Heeft een foutrapportage via de Members app nog zin?
Groet, Visje 123
0 Likes