Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij veel te snel leeg!

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2022 08:55 PM)
18734 Weergaven
Krul77
First Poster
Opties
De batterij van mijn Samsung S21 gaat extreem snel leeg. Wat is hier aan te doen? Toestel enige maanden in gebruik. Maar een half uur nieuws lezen in nachtmodus slurpt de batterij al leeg met ruim 10 a 15 procent.
Dit is niet normaal in verlijking met mijn vorige toestel van concurrent Huawei (P20 Pro) 
0 Likes
Spring naar oplossing
40 Antwoorden
GaLaxySMen8264
Explorer
Opties
Dat is altijd zo geweest bij samsung zelfs met Ultra haal ik 1dag niet zeer slecht dit
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat klopt niet helemaal. Hoe snel het toestel leeg loopt ligt aan de hoeveelheid apps die geïnstalleerd staan en hoeveel er om energie vragen. Hoe meer apps actief zijn hoe harder de processor moet werken en des te sneller de batterij leeg is. En het ligt ook aan wat voor apps. Er bestaan apps die heel onzuinig zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
GaLaxySMen8264
Explorer
Opties
Dus we moeten ook uitkijken wat we moeten doen. Ik heb 1200€ voor die gsm betaald en dan moet ik nog opletten of deze gsm nog apps niet meer aan kan of zo
0 Likes
GaLaxySMen8264
Explorer
Opties
Ik ben jaren lang samsung gebruiker sinds samsung s1 heb ik alle s series gehad nu heb ik de ultra en me vrouw heeft iphone 12 pro en de batterij gaat gewoon langer mee dan mijne
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zei ik niet.
0 Likes
Krul77
First Poster
Opties
Bij dezeScreenshot_20220124-230720_Device care.jpgScreenshot_20220124-230726_Device care.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zegt dat je batterij 'extreem' snel leeg gaat.

Je hebt 6 uur en 14 min het scherm aangehad en nog 19% over. Dat is juist heel goed. Mijn S20 Ultra haalt amper 5.5 uur screen on time. Als je er langer mee wilt doen dan heb ik wat tips voor je. Er is in iedergeval niks mis met je telefoon.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-s20-s20-s20fe-s20/galaxy-s20-accuduur-verbeteren/m-p/...
Krul77
First Poster
Opties
Ik vind het extreem teleurgestellend. Het is niet normaal hoe snel dat ding leeg gaat tov mijn eerdere toestellen. Daar kon ik met dezelfde belasting 2 dagen doen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Op onze website hebben we ook nog wat tips en informatie staan om de batterijduur te optimaliseren:

https://bit.ly/2QffizL

https://bit.ly/2TxZTi6

Het is natuurlijk wel zo dat ook moderne toestellen meer zullen vragen van de batterij, zo heeft jouw toestel een onder andere een 5G antenne maar ook een 120hz scherm. Dit zijn ook extra welke wat meer zullen vragen van je batterij. Ik zie dan ook niks bijzonders staan bij het batterij verbruik, dit ziet er prima uit.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Berg80
Helping Hand
Opties
Dat is zeker een nette screen on time. Zeker als je bedenkt dat bijvoorbeeld 5G en 120 hz verversingssnelheid en een camera veel energie vraagt.