op 21-09-2017 06:24 PM
Hi guys,
Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden!
Ik stoor me alleen aan iets:
Bij veel apps, zoals Snapchat of Berichten, krijg ik via het nieuwe meldingssysteem zo'n mooi klein balkje bovenin beeld op het moment dat ik een bericht ontvang. Ook licht de telefoon op aan de randen. Schitterend!
Dit moet ook mogelijk zijn bij WhatsApp, maar ik krijg het niet voor elkaar om dit in te stellen. Ik ben alles al vele malen doorgelopen, bij de instellingen van WhatsApp en bij Instellingen -> Meldingen -> WhatsApp. Maar het enige wat ik dan kan doen, is de pop up meldingen wel of niet toestaan en geluiden/ trillen aanzetten en uitzetten.
Nu wil ik wel graag dat er een melding verschijnt als ik een bericht ontvang, maar niet zo'n grote pop up die ik nu krijg. En ik heb gezien dat het mogelijk is (zie foto onderaan).
Weten jullie hoe ik dit kan regelen?
Hoor het graag!!
Groet,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-09-2017 03:13 PM
Hi @DennisdeBruin,
Whatsapp heeft zo zijn eigen instellingen in de app zelf verwerkt.
Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Ik heb hem zelf ingesteld op geen pop-up, maar krijg dan nog wel het balkje bovenin te zien.
op 21-09-2017 06:38 PM
Misschien een stomme vraag, maar heb je ook gecheckt bij Instellingen --> Display --> Edge screen --> Edge Lighting --> (check of Edge Lighting weergeven op altijd staat) --> Meldingen beheren --> Alle Beschikbare Apps?
op 21-09-2017 09:07 PM
op 22-09-2017 12:06 AM
Helaas heeft dat niet geholpen. Nog andere tips?
op 25-09-2017 03:13 PM
Hi @DennisdeBruin,
Whatsapp heeft zo zijn eigen instellingen in de app zelf verwerkt.
Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Ik heb hem zelf ingesteld op geen pop-up, maar krijg dan nog wel het balkje bovenin te zien.
op 17-11-2017 03:49 PM
op 20-11-2017 11:07 AM
Hi @Roelant,
ik heb dit eerder doorgezet naar ons team developers in Korea! Omdat de optie 'geen pop-up' het scherm niet wekt/laat oplichten, werkt de Edge lighting niet. Wat natuurlijk wel mooi zou zijn! Als er een oplossing komt voor dit specifieke probleem, zal ik hem hier delen.
op 20-11-2017 11:11 AM
Thnx! Neem je dan ook gelijk mee dat het geluid of trillen ook niet een vereiste moet zijn voor edge lighting als de telefoon in gebruik is?
Het liefst dus alles uit, maar wel edge lighting.
Thnx!
op 20-11-2017 11:18 AM
op 26-02-2018 10:16 AM
Is er een update voor dit issue? Mijn S8 licht nog altijd niet op als er een appje binnenkomt. :smileysad: