Als ik mijn camera van mijn samsung s8 open en een foto wil maken steld hij hem niet scherp. Alleen heel dichtbij wel ( 10 cm ) moet ik een... Bekijk bericht
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Als ik mijn camera van mijn samsung s8 open en een foto wil maken steld hij hem niet scherp. Alleen heel dichtbij wel ( 10 cm ) moet ik een... Bekijk bericht |
Hoe doe ik dit??? Ik heb alle handleidingen nagelezen, uren op internet gezocht, maar niets gevonden! Bekijk bericht Hoi Peter, Als je de telefoon koppelt met je MacBook via de bijgeleverde USB-kabel, zou je Note8 gew... Bekijk bericht |
Na de software android update op mijn samsung A5 krijg ik iedere keer het bericht IMS Service is gestopt hoe kan ik dit verhelpen Bekijk bericht |
Samsung heeft een groot scala aan producten in het Galaxy ecosysteem. Die kun je ervaren in de Galaxy Studio in Amsterdam. Natuurlijk kun je er... Bekijk bericht Zo een Gear Sport is toch wel een fraai stukje technologie om je pols! Je cover spreekt overigens in... Bekijk bericht |
Kan ik in de galaxy app-store betalen via mijn telefoonrekening? Bekijk bericht Op dit moment kun je alleen met PayPal of creditcard betalen in Galaxy Apps. PayPal kun je koppelen ... Bekijk bericht |
Waarom start mijn s6 edge + steeds opnieuw op en doet hij raar en reageert slecht dit heb ik nog nooit gehad weet iemand hoe ik dit probleem op... Bekijk bericht Hoi Michel,Wat vervelend dat je S6 Edge steeds opnieuw opstart. In mijn ervaring wordt dit meestal v... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Ik ben sinds dit weekend in het bezit van een Galaxy S8 met een Samsung Clear View Standing Flipcover. Ik ben gewend om... Bekijk bericht De oplossing gevonden eindelijk!! Zet snel uitladen uit en bij mij was het probleem opgelost. Scherm... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds kort krijg ik bij het gebruik van de 'standaard camera app' de volgende melding bij het maken van een foto: ... Bekijk bericht Dat is langer dan bij mij iig. Ik heb direct zaken met Samsung repair gedaan. Hopelijk dat het voor ... Bekijk bericht |
Als ik een buitenlandse sim kaart in mijn note 8 plaatst vraagt deze om een unlock code. Volgens de provider zit er geen simlock op en moeten alle... Bekijk bericht Ik heb er dezelfde probleem in Nairobi! Ik heb mijn Samsung S8+ in Nederland gekocht met sim Kaart d... Bekijk bericht |
Beste, Mijn paar weken oude S8 is nu al kapot in de zin dat deze uitgegaan is en niet meer aan wilt gaan. All (veroudere) samsung support... Bekijk bericht Hi Big Cheese, bedankt voor je reactie. Zelfs Bixby kan mijn S8 niet redden. Het zal inderdaad een r... Bekijk bericht |
Ik heb een S8 maar krijg geen verbinding met bluetooth. Op 1 van de carkits werkte het wel maar nadat ik de verbindingsinstellingen heb gereset,... Bekijk bericht Hi Jeroen,Carkit problemen met bluetooth zijn altijd lastig, het kan meerdere oorzaken hebben zoals:... Bekijk bericht |
Zou er een android update in europa komen voor de J3 2016. Van lolipop naar marshmallow Bekijk bericht Hi @gertje2123, welkom op de Community! Dat zou kunnen, dit toestel heeft namelijk een Software Supp... Bekijk bericht |
Hallo @loekiepoekie, Bedankt voor jouw bericht. Bij Contacten ---> Selecteer een contact ---> Bewerk... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Vandaag heeft mijn toetsel een update gehad naar Android-versie 7.0. Sindsdien krijg ik iedere 5 seconden een melding... Bekijk bericht Ik kan mij voorstellen dat jullie niet direct een oplossing hebben, en zelfs dat jullie geen oplossi... Bekijk bericht |
Goedemorgen beste leden, In de agenda van Google voer ik op een datum een test in. Die test zie ik in de agenda van Google en mijn Android... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung Galaxy s7 edge die heeft software probleem de apps lopen vast en sluiten dan af en moet ze dan weer opnieuw opstarten herstellen... Bekijk bericht Hoi Richard, Even voor de zekerheid: als je de reset naar de fabrieksinstellingen uitvoert - heb je ... Bekijk bericht |
Goedemorgen, Ik heb een Samsung A3 2016 dual sim. Als ik de app runkeeper gebruik krijgt de telefoon geen gps signaal door. Bij de app strava... Bekijk bericht Vreemd! En in Google Maps werkt het nog steeds naar behoren? Je kunt eventueel nog een back-up/reset... Bekijk bericht |
Hallo, Aangezien je een SMS als gelezen kunt markeren via het meldingenvenster, vroeg ik me af of het een goed idee was die optie ook te... Bekijk bericht Bedankt voor de moeite @BruceH ( via Samsung Browser, is het gelukt? :smileyvery-happy: ) Terwijl je... Bekijk bericht |
Heb een Galaxy S8 met Otterbox Strada Bookcase, nu wil ik dat als ik de klep dicht doe het scherm uitgaat, eb bij klep openen scherm aan en... Bekijk bericht Als het er daar niet bijstaat, zou je kunnen zoeken in de Play Store. Ik weet niet welke app je hier... Bekijk bericht |
Weet iemand waar ik een geschikte screenprotector kan kopen? Na een kapotte geleverd te krijgen is de vervanger geen succes. En ik lees veel... Bekijk bericht Misschien een erg late reactie, maar zelf ken ik ook het probleem. Bij edge toestellen zijn glazen s... Bekijk bericht |