Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Samsung heeft een groot scala aan producten in het Galaxy ecosysteem. Die kun je ervaren in de Galaxy Studio in Amsterdam. Natuurlijk kun je er... Bekijk bericht
Waarom start mijn s6 edge + steeds opnieuw op en doet hij raar en reageert slecht dit heb ik nog nooit gehad weet iemand hoe ik dit probleem op... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik ben sinds dit weekend in het bezit van een Galaxy S8 met een Samsung Clear View Standing Flipcover.
Ik ben gewend om... Bekijk bericht
Als ik een buitenlandse sim kaart in mijn note 8 plaatst vraagt deze om een unlock code. Volgens de provider zit er geen simlock op en moeten alle... Bekijk bericht
Beste,
Mijn paar weken oude S8 is nu al kapot in de zin dat deze uitgegaan is en niet meer aan wilt gaan. All (veroudere) samsung support... Bekijk bericht
Ik heb een S8 maar krijg geen verbinding met bluetooth.
Op 1 van de carkits werkte het wel maar nadat ik de verbindingsinstellingen heb gereset,... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Vandaag heeft mijn toetsel een update gehad naar Android-versie 7.0.
Sindsdien krijg ik iedere 5 seconden een melding... Bekijk bericht
Goedemorgen beste leden,
In de agenda van Google voer ik op een datum een test in. Die test zie ik in de agenda van Google en mijn Android... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Galaxy s7 edge die heeft software probleem de apps lopen vast en sluiten dan af en moet ze dan weer opnieuw opstarten herstellen... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb een Samsung A3 2016 dual sim. Als ik de app runkeeper gebruik krijgt de telefoon geen gps signaal door. Bij de app strava... Bekijk bericht
Hallo,
Aangezien je een SMS als gelezen kunt markeren via het meldingenvenster, vroeg ik me af of het een goed idee was die optie ook te... Bekijk bericht
Heb een Galaxy S8 met Otterbox Strada Bookcase, nu wil ik dat als ik de klep dicht doe het scherm uitgaat, eb bij klep openen scherm aan en... Bekijk bericht
Weet iemand waar ik een geschikte screenprotector kan kopen? Na een kapotte geleverd te krijgen is de vervanger geen succes. En ik lees veel... Bekijk bericht
Anoniem
Misschien een erg late reactie, maar zelf ken ik ook het probleem. Bij
edge toestellen zijn glazen s... Bekijk bericht
Is het al bekend wanneer de Gear VR voor de note 8 komt? Hij past niet in de Gear VR die ik voor de note 7 heb gekocht. (Gelukkig past daar net aan... Bekijk bericht
Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung J3 2016:
direct na opsterten verschijnt de melding Google-app is gestopt. na op OK (andere... Bekijk bericht
Ik heb Smart Switch en 2 aparte GSM's ( Galaxy A3). Beide toestellen hebben natuurlijk aparte data. Hoe kan ik ze beide gebruiken op 1 Smart... Bekijk bericht