Hi guys, Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden! Ik stoor me alleen aan iets: Bij veel apps,... Bekijk bericht
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Hi guys, Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden! Ik stoor me alleen aan iets: Bij veel apps,... Bekijk bericht |
Ik heb alles geprobeerd echter krijg ik elke keer een melding dat ik niet de juiste lader aan heb gesloten terwijl ik maar 1 lader (orgineel)... Bekijk bericht hoi, Ik heb precies hetzelfde probleem alleen doet de snel laden functie het na tig keer in en uitha... Bekijk bericht |
hey ik heb een S8+ gekocht dit weekend met de 100 euro inruilaktie. Ik heb een Samsung Galaxy Apollo GT-I5801 om in te ruilen. Ik zie hem... Bekijk bericht Tof van ze @THIERRY11! Veel plezier met jouw S8+, mocht je er vragen over hebben, stel ze gerust! Bekijk bericht |
Kan iemand mij helpen met mijn probleempje? Iedere keer als ik mijn camera opstart op mijn S8 plus, en naar selfie modus ga geeft mijn telefoon... Bekijk bericht Beide heb ik al geprobeerd, wellicht moet ik er dan toch maar aan geloven dat ik de toestel moet rep... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Weet 1 van jullie hoe je toegang krijgt tot de 3 maanden gratis gebruik van google play music. Hier is de link naar de... Bekijk bericht |
I installed Samsung flow and after a few days I decided to remove it. However, since the installation my computer creates an account named... Bekijk bericht Hi @davidv, welcome to the Community. In case you speak Dutch, please do. Since this is an Dutch Com... Bekijk bericht |
Ik heb *#0*# gedaan, dan blijft hij spelen tot de schermbeveiling erop gaat. Naar mijn weten heb ik geen externe spaarfuncties. Het zou... Bekijk bericht Hi @Johanh, welkom op de Community. Vreemd dat muziek en video random op pauze gaan. Welke app gebru... Bekijk bericht |
Waar kan ik de IMAP prefix instellen op de S8+. Was goed maar ineens is het weg en zie ik mijn IMAP mappen niet meer in de mail. Zeer vervelend... Bekijk bericht |
Sinds de laatste software update krijg ik op mijn Galaxy A3 (2016) wanneer ik foto's gemaakt heb, die ik in "gallery naar een album... Bekijk bericht Hey @Opaharrie, wat apart dat het niet lukt! Heb je misschien een foto of screenshot van de foutmeld... Bekijk bericht |
Hallo,Op 13-08 heb ik mijn S8 ontvangen. Geweldige telefoon. Doordat ik daarna op vakantie ging heb ik er niet meer aan gedacht om de VR te... Bekijk bericht Hey Hendrika, allereerst gefeliciteerd met je gloednieuwe Galaxy S8! Ik zal gelijk met de deur in hu... Bekijk bericht |
Heb alles al geprobeerd nieuwe sim ,reset netwerken , volledige reset, doorschakelen afgezet ben teneinde raad . Wie kan mij helpen Bekijk bericht Hi Sds, kun je het even in de veilige modus testen? Als dit niet werkt, dan kun je langsgaan bij één... Bekijk bericht |
sinds kort kan ik niet meer koppelen met andere toestellen. Mijn S5 vindt het andere toestel maar als ik wil koppelen krijg ik geen pop up scherm... Bekijk bericht Kijk, dat is fijn om te lezen @nickyclarisse! Mocht je verder nog vragen hebben, weet je de Communit... Bekijk bericht |
Hallo Ik heb vorige week de A3 2017 gekocht. Hij doet het goed, op een paar dingen na. Als ik mijn koptelefoon, of oortjes in mijn telfoon... Bekijk bericht Heb je hier ook last van met andere oortjes? En op de speaker heb je nergens last van? Had je hem no... Bekijk bericht |
Ik kan geen vingerafdrukscan maken. Ik krijg steeds de volgende melding 'Er heeft zich een fout voorgedaan met de vingerafdruksensor. Als dit... Bekijk bericht Fijn dat je hem hebt kunnen omruilen! Ik hoop dat je hier geen verdere issues mee ondervind, anders ... Bekijk bericht |
Beste mensen, Ik heb mijn galaxy s8+ nu al een tijdje heb er meteen een screen protecter en een hoesje op gegooid maar laatst wou ik mijn... Bekijk bericht Hey @Yvo1, wat apart dat er krassen onder screenprotector zitten! Ik durf niet te zeggen waar de sch... Bekijk bericht |
Mijn standaard samsung mail app download de bijlages niet.. ook geeft hij praktisch nooit de "load more" knop onder aan de mail.. mocht de... Bekijk bericht Hi Nick, kun je de cache legen van de Mail app via Instellingen > Apps? Klik rechtsboven op de drie ... Bekijk bericht |
Wanneer ik met iemand aan het bellen ben hoor ik diegene niet goed en zij horen mij niet goed. De verbinding verbreekt dus eigenlijk. En wanneer... Bekijk bericht Hi Ayten, Probeer het volgende even: Ga naar het belscherm > Typ: *#0*# > Klik dan op Receiver> Je z... Bekijk bericht |
Ik heb laatst mijn samsung s8 aangemeld voor de inruilactie, maar ik heb nooit een reactie gehad van samsung. Als ik het nu weer probeer staat er... Bekijk bericht |
Hallo, Een enkeling heeft misschien al de handigheid van Air View mogen ervaren. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk was Air View ook... Bekijk bericht Bedankt voor de moeite, BruceH. Ik was eventjes bang dat mijn bericht verborgen zou blijven tussen a... Bekijk bericht |
Sinds een aantal dagen heb ik de note 8. De telefoon gebruik ik pas 2 dagen. Voor het eerste gebruik de telefoon 100% opgeladen, het lampje werd... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
2 | |
2 | |
1 |