Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ijsblokjes dispenser

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2020 03:33 PM)
1188 Weergaven
AndretB
First Poster
Opties

Ik heb een amerikaanse koelkast model RF56J9041SR, hiervan heb ik de ijsblokjes bak vervangen daar er een scheur inzat, waarschijnlijk veroorzaakt doordat er teveel ijs was aangemaakt, het was ook zeer moeilijk om de bak te verwijderen.

Nu check ik deze bak om de dag en zie ik bovenaan de bak continu een dikke laag ijs, kan dit kwaad? is dit de veroorzaker van voornoemd probleem? Er worden nog wel ijsblokjes aangemaakt.

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @AndretB,

Welkom op de Samsung Community!

Kun je een foto sturen van waar het ijs zich precies bevindt? En heb je de bak voor een originele bak vervangen?

rsz-846676
0 Likes
AndretB
First Poster
Opties

Hallo BruceH,

Ik heb  de bak vervangen door een originele Samsung ijsbak. De genoemde ijsvorming, zat toen al ik boven de bak. zie 1e foto . De 2e toont de oude bak met scheur, de derde, de nieuwe bak.

ijsvorming boven ijsbakijsvorming boven ijsbakoude ijsbak, gescheurdoude ijsbak, gescheurdnieuwe ijsbaknieuwe ijsbak

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit lijkt me niet goed. Ik raad je aan om deze eerst goed te ontdooien 24-48 uur, check ook even de rubbers. Als het blijft aanhouden zal er een monteur naar moeten kijken.

rsz-846676
0 Likes
AndretB
First Poster
Opties

Hartelijk dank voor de reactie, ik zal de combinatie ontdooien en daarna weer aanzetten, kijken of het probleem terugkomt. De rubbers zijn ok. Ik laat weten of het probleem zich herhaalt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Dan hoor ik graag hoe het na het ontdooien gaat 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_SsdQXsf
First Poster
Opties

Goedemiddag, 

Ik zie uw vraag staan en heb geen antwoord, maar hoop wel dat u mij kunt helpen. Wij hebben dezelfde ijskast en ik krijg de voorkant niet van de ijsblokjes bak. Zou je me kunnen zeggen hoe ik dit kan doen? 

Sorry, als ik je stoor of je deze vraag hier ongepast of vervelend vind, ik wist geen andere optie.

Alvast bedankt voor de moeite!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_SsdQXsf, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt om de dispenser los te halen van de deur? Aan de zijkanten van de dispenser zitten 2 knoppen om de dispenser los te maken.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes