Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Startknop kapot smart oven

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2020 11:37 AM)
4100 Weergaven
NataschaJongenengel
First Poster
Opties

Hi,

Ik heb nu ongeveer 2.5 jaar een Samsung Smart Oven. Na ongeveer een halfjaar was de deur al kapot (het gaat dan om zegmaar de kap van de deur met het handvat, er was een hoekje afgebroken, terwijl ik de oven gewoon normaal heb gebruikt). Afijn, ik zou de oven ter reparatie retour moeten sturen maar de kosten zouden waarschijnlijk voor mijn rekening zijn omdat ik dit zelf veroorzaakt had, dat risico heb ik niet genomen omdat ik het hier gewoon niet mee eens was en het nog binnen de garantieperiode was. De oven werkte wel nog gewoon alleen dan zonder handgreep en glas ervoor. Ik heb het er daarom maar bij gelaten. Nu komt het volgende probleem, de startknop werkt niet meer! Alle anderen knoppen doen het gewoon en heeel sporadisch ook de startknop maar over het algemeen weigert deze. Ik ben hier eigenlijk best wel boos over omdat het gewoon een dure oven was en deze na een halfjaar al kapot was en nu werkt hij helemaal niet meer.. 

Ik heb al meer voorbij zien komen dat de startknop niet werkt, weet iemand hoe ik deze kan repareren?

P.s. zo ziet mijn oven er de afgelopen 2 jaar uit:

16010268770036370028609157412655.jpg

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hmm ik zou niet weten hoe je hem moet repareren buiten dat je hem gewoon opstuurt voor reparatie maar ik vind het erg knap dat je dit voor elkaar krijgt. Ik heb ook al jaren een magnetron en nergens last van ook Samsung. Nu me 2e omdat de 1e vol met bluspoeder zit (eigen schuld) maar ook daar nu al bijna een jaartje in gebruik nergens last van. Die dingen breken echt niet zomaar af hoor..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Members_oiOdRYI
First Poster
Opties

Beste 

Mijn toestel is anderhalf jaar oud

Heb nu ook probleem dat start knop niet werkt

Als je dan zelf het toestel moet opsturen zie ik helemaal niet zitten 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_oiOdRYI, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je graag verder.

Wanneer je de magnetron hebt aangemeld voor een reparatie, krijg je van ons servicecentrum ook een verzendlabel toegezonden. Je kunt de magnetron dan goed inpakken en met het label opsturen naar ons servicecentrum. 

Een andere optie is om de magnetron ter reparatie aan te beiden bij je verkoper, deze kunnen 'em dan ook versturen voor je.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes