op 13-01-2025 07:22 PM
Beste,
hoe kan ik een klacht indienen?
Op 18 november is bij mij een koelkast succesvol afgehaald door Dynalogic. Deze moest retour omdat deze kapot was geleverd. Samsung heeft mij geadviseerd deze te retourneren en een nieuwe te bestellen. Dit ook gedaan. Het bedrag van de retour zou binnen 6 weken terug gestort worden.
De koelkast is op 20 november succesvol bij Samsung afgeleverd door dynalogic.
inmiddels is het 13 januari en nog geen geld retour. De klantenservice geeft continue aan het door te zetten naar een zogenaamde ‘interne’ afdeling waardoor ik binnen 2 werkdagen zou worden terug gebeld. Ik gebeurd niet en er wordt inmiddels ook niet meer gereageerd op whatsapp.
betreft spec107696
ordernummer NL240921-51285286
koelvries combinatie RB34C670DSA/EF
€444,00
ik wil graag een klacht indienen daar ik nog steeds het geld niet retour heb en niet geholpen wordt door de klantenservice.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-01-2025 04:32 PM
Hallo Slaats,
Aangezien het inderdaad nog is is afgerond heb ik een ticket voor onze Escalatieafdeling aangemaakt met jou laatste bericht ook in verwerkt. Ze nemen binnen een aantal dagen contact met je op voor de afhandeling. Ik hou de status van jouw ticket dan ook elke dag in de gaten. Je kan met gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay
op 16-01-2025 12:43 PM
Hallo @Slaats,
Bedankt voor jouw bericht. Ik kan begrijpen dat je een snelle afhandeling verwacht. Ik ga je verder helpen. Ik lees in de ticket dat mijn collega met onze hoofdkantoor hierover aan het communiceren is om het zo snel mogelijk voor je af te handelen. De vertraging zit onder andere doordat er een verkeerde referentienummer ergens was gedeeld. Dit proberen ze nu te corrigeren. Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je na een tijd nog niks hebt gehoord en/of ontvangen. Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
Ajay
op 20-01-2025 11:36 AM
Beste Ajay,
inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog niets vernomen van jullie. Het begint echt te gek te worden.
Ik wil graag een uiterste datum wanneer ik bericht krijg en het geld terug krijg. Daarnaast wil ik een adres waar ik een officiële klacht in kan dienen.
Groet
op 21-01-2025 04:32 PM
Hallo Slaats,
Aangezien het inderdaad nog is is afgerond heb ik een ticket voor onze Escalatieafdeling aangemaakt met jou laatste bericht ook in verwerkt. Ze nemen binnen een aantal dagen contact met je op voor de afhandeling. Ik hou de status van jouw ticket dan ook elke dag in de gaten. Je kan met gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay