Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2024 12:55 PM)
472 Weergaven
Egbert55
Apprentice
Opties

Je zal toch minder een paar weken terug een stofzuiger Jet 85 multi gekocht hebben en na 2x stofzuigen het gevoel hebben dat de borstel niet lekker draait. Borstel opengemaakt en aan de zijkant valt er een stukje plastic uit. Na 1,5 week weet Samsung aan de hand van 1 foto dat het afgebroken is in de borstel en dat ik een nieuwe borstel kan bestellen. GEEN garantie omdat het een borstel is. 369 euro uitgegeven aan een waardeloos product.

Volgens mij kent Samsung hoe dan ook de garantievoorwaarden niet omdat ik naar mijn mening niets eens behoeft te aantonen waar of wie er fout is. Gelukkig neemt de leverancier het apparaat gewoon retour. 
Zeer slechte beurt van Samsung. Ik ga kijken voor een ander merk en laat voortaam Samsung links liggen. Ook zal ik mijn ervaring met kennissen delen. 

4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Egbert55 ,

In principe moet je hiervoor ook bij de leverancier zijn.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

signatureee
Groet, Dick

Egbert55
Apprentice
Opties

Dat weet ik ook, maar omdat ik twijfelde over hetgeen ik zag toen ik de borstel probeerde schoon te maken, leek het mij logischer om eerst contact met Samsung op te nemen. De ervaringen daarna waren erg teleurstellend. Geen echte inhoudelijke reacties op gestelde vragen, zeer traag reageren, afspraken niet nakomen en als laatste het aanbod dat ik een nieuwe borstel kon kopen. Men had ook kunnen aangeven dat er inderdaad iets niet goed zat in de borstel en dat ik nog binnen mijn 30 dagen voor omruil bij de leverancier zat.

Dit geeft mij niet het vertrouwen in het merk Samsung. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Egbert55 ,

Bedankt voor je antwoord! Vervelend dat het allemaal zo gelopen is.
Onze Community Manager leest sowieso mee.
Hopelijk kan dit in de toekomst voorkomen worden.

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

Egbert55
Apprentice
Opties

Vandaag (???) een reactie ontvangen van Samsung dat fysieke schade niet onder garantie valt. Je kunt niet eens reageren op die mail, vandaar hier.

De schade zat aan de binnenkant van de borstel en viel mij na één keer stofzuigen op doordat de borstel tegenwerkte.
Jullie weten dan aan de hand van een foto te melden dat dit niet onder garantie valt. Het is echter aan jullie om te bewijzen dat dit bewust toegebrachte schade is.
 
Mijn advies is om alle regels nogmaals goed te bestuderen en jullie personeel te instrueren beter met dit soort klachten om te gaan.
Mijn stelling is dat dit hetzij een productiefout, hetzij een ontwerpfout is. 
Nogmaals eenmalig gebruikt op een laminaatvloer.
0 Likes