Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Galaxy ZFold4 kapot op scharnier

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2022 07:55 PM)
7210 Weergaven
mqm
Pioneer
Opties

Gisteren ging mijn fold 4 binnen scherm kapot op het scharnierpunt doet niks meer. Zit nu neen dikke zwarte streep in het midden. Balen. Inmiddels aangemeld voor reparatie neem aan dat het onder de garantie valt. Het enige vreemde van de de melding die ik terug kreeg van Samsung is dat zij het over een fold 3 hebben, terwijl ik toch heb aangegeven heb dat om de fold 4 ging. Nou hij wordt morgen opgehaald, we wachten rustig af

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mqm
Pioneer
Opties
Ik heb mijn fold4 via de samung site aan gemeld voor reparatie. Alles verloopt prima word netjes opgehaald en naar  Dynafix gebracht.
Krijg netjes een prijs opgaaf (705 euro) heb ik gelijk betaald zodat ze hem ook maken. Maar ik heb ook nog een verzekering dus naar site van samsung care+. Alles ingevuld willen ze het toestel ophalen ja dat hoeft dus niet meer want hij ligt al bij de repateur. Ik heb vanochtend gebeld met de verzekeringmaatschappij, maar het komt hier opneer dat het toestel door hun had opgehaald moeten worden. Ik moet het toestel terug laten sturen niet gereparateerd dan een claim indienen word het toestel door de verzekeringsmaatschappij opgehaald en dan gemaakt. ik snap iets niet geloof ik

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @BINKSTARZZZ, goedemiddag.

Standaard heb je ook op de Fold 2 jaar fabrieksgarantie alleen zal een fysieke schade na een valpartij niet onder de garantie gedekt worden. Om ook dit soort schades te dekken kan je vaak ook een extra verzekering afsluiten.

Een hoes is een stukje extra bescherming maar kan niet garanderen dat het toestel ook onbeschadigd blijft als je deze laat vallen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
49 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Zomaar kapot? Ik hoop voor je dat je toestel voor de rest nog helemaal gaaf is, dus geen beschadigingen buitenaf.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Houd er rekening mee dat wanneer het toestel externe beschadigingen heeft de garantievraag hoogstwaarschijnlijk wordt afgekeurd. 

mqm
Pioneer
Opties
toestel ziet er goed uit geen beschadigingen
mqm
Pioneer
Opties
Hoi Patrick het reparatie nummer is iRMADRSA17756624
0 Likes
SjorsG
Journeyman
Opties
Ik had precies het zelfde probleem met fold 3. Viel wel binnen de garantie, maar omdat er een kleine barst op de achterzijde bij de camera's zit vervalt alle garantie. Om te laten maken zou dit nu 740 euro kosten. Heb heel veel contact over en weer gehad met Samsung, maar als tegemoet komen kan ik nu de fold 4 met 10% korting kopen. Super opgelost zo mijn telefoon 0 euro waard en wel een nieuwe kopen van 1500 euro. IK RAAD IEDEREEN DE FOLD TELEFOONS AF! Ik was altijd zeer te spreken over alle product van Samsung ook echt fan van het bedrijf, maar de fold is gewoon nog niet klaar voor normaal gebruik.
mqm
Pioneer
Opties
Nou ben er niet bang voor zit nog geen krasje op bovendien heb ik hem verzekerd.
0 Likes
mqm
Pioneer
Opties
Bovendien is de fold 4 een super telefoon en er kan altijd welwat kapot gaan
SjorsG
Journeyman
Opties
Klopt maar overal op internet komt het zelfde probleem terug. Betekent dat de telefoon normaal gebruik dus toch nog niet aan kan