Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy Z Fold | Z Flip
Praat mee over de Samsung Galaxy Z Fold of Z Flip! Deel vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
Samsung heeft met de
Galaxy Z Fold5 de Z Fold serie geperfectioneerd. Op de drie punten heeft Samsung de Z Fold5 verbeterd ten opzichte van de... Bekijk bericht
De
Galaxy Z Flip4 is een toestel waar ik al langer naar aan het kijken was, dit eigenlijk voornamelijk door de opvouwbare vormfactor. In de... Bekijk bericht
Met Space Zoom op een Samsung Galaxy zit je altijd op de eerste rang
Op woensdag 10 augustus vond Samsung Unpacked plaats in New York.... Bekijk bericht
Sinds de laatste grote update (2 juni 2025, waarbij de batterij weergave in de hoek veranderd werd) Gaat mijn telefoon sneller leeg dan voorheen,... Bekijk bericht
Na Update doet alleen het buitenste scherm van mijn Fold 3 het nog. Besturingssysteem doet raar. Het Opstarten gaat moeilijk. Telefoon geeft aan... Bekijk bericht
Sinds afgelopen weekend heb ik ineens dit vlekjes in de vouw van mijn flip4. Het toestel is niet gevallen en er is niet op gedrukt of zoiets.
... Bekijk bericht
Hallo, ik heb de originele hoes gekocht voor mijn nieuwe flip 6 toestel. Het zat een paar weken goed maar is los gaan zitten en nu schiet het... Bekijk bericht
Goedemiddag.
Zoals bij alle Fold telefoons gaat op den duur de screenprotector van het vouwscherm los zitten waardoor er lucht onder de protector... Bekijk bericht
Sinds deze week steeds problemen met mijn scherm, krijg vaak een gestoord beeld, of het beeld gaat niet meer aan. Ik heb een foto bijgevoegd wat... Bekijk bericht
Wie of wie heeft er ook last van dat na de laatste update Ui7 de telefoon veel sneller leegloopt ?! ... Mensen om me heen en mijn vrouw klaagt er... Bekijk bericht
De notificatiebalk is sinds de update gesplits in 2. Opzich prima maar ik mis de instelling waar ik de menu's met elkaar kan omwisselen.... ik... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Zondagmiddag pakte ik mijn Flip5 op van de salontafel om even iets op te zoeken voor mijn moeder, een half uurtje hiervoor had ik de... Bekijk bericht
Ik heb een Galaxy Z flip 5 iets langer dan een jaar. Een paar weken geleden ontstond een groen streepje midden in het scherm. Vandaag doet het... Bekijk bericht
After the last update for my Galaxy Z Flip 6 some things have changed for the better, but there are three changes, that are very irritating to me.
... Bekijk bericht