Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy Z Fold | Z Flip
Praat mee over de Samsung Galaxy Z Fold of Z Flip! Deel vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
Samsung heeft met de
Galaxy Z Fold5 de Z Fold serie geperfectioneerd. Op de drie punten heeft Samsung de Z Fold5 verbeterd ten opzichte van de... Bekijk bericht
De
Galaxy Z Flip4 is een toestel waar ik al langer naar aan het kijken was, dit eigenlijk voornamelijk door de opvouwbare vormfactor. In de... Bekijk bericht
Met Space Zoom op een Samsung Galaxy zit je altijd op de eerste rang
Op woensdag 10 augustus vond Samsung Unpacked plaats in New York.... Bekijk bericht
Ik heb een Galaxy Z flip 5 iets langer dan een jaar. Een paar weken geleden ontstond een groen streepje midden in het scherm. Vandaag doet het... Bekijk bericht
After the last update for my Galaxy Z Flip 6 some things have changed for the better, but there are three changes, that are very irritating to me.
... Bekijk bericht
Als mijn samsung op flipstand staat dan functioneert het scherm soms niet meer, en zal ik het scherm helemaal moeten uitklappen
Betekent... Bekijk bericht
Smart switch will backup older images and videos from my phone but not new ones. Permissions seem OK, think it is since upgrading to galaxy z flip... Bekijk bericht
Na update naar Android 15 UI 7.0 blijft de telefoon bij openen internet pagina hangen, ik kan dus niet meer internetten. Ook wordt het kleine... Bekijk bericht
Sinds de one ui 7 werkt de meldingsgeluiden van whatsapp niet optimaal.
De ene keer doet die het wel, de andere keer niet. Wanneer een... Bekijk bericht
Wanneer komt die update? Je moet al maanden wachten en nu is het blijkbaar op pauze gezet. Voor de rest totaal geen communicatie ik heb nu geen... Bekijk bericht
Today I've update my Z Flip 6 to Android 15 and One UI 7. And I think I've found a bug. When I unfold my phone and charge it with a cable... Bekijk bericht
Ik zie overal op nieuwsforms en de samsung website zelf dat one ui 7 uit zou komen op 7 april op de s24 serie en zflip 6 en zfold 6 serie,... Bekijk bericht
Het is werkelijk een grove schande hoe Samsung nu omgaat met zijn klanten ,hoe lang moet het duren voordat we de one ui 7 krijgen voor de Fold 6 ,... Bekijk bericht
Goedemorgen.. vanmorgen voor het eerst probleem gehad met contactloos betalen. Ik kreeg melding dat pas niet geaccepteerd wordt..dacht ook dat er... Bekijk bericht
Ik heb het nu met mijn flip 6. Een groene streep. Dit gebeurde ineens toen ik mijn flip aan de lader deed. Ik ben er zuinig mee en is nog puntgaaf.... Bekijk bericht
Mijn Samsung flip 3 is per ongeluk vergrendeld en vraagt om een wachtwoord. Wat ik niet meer weet. Nu wil hem terugzetten naar fabriekswaarden,... Bekijk bericht
Jammer dat ik een ster moet geven mijn voorkeur ging naar 0 ster ik ging met mijn fold 5 naar Breda naar service shop waar je van mag verwachten... Bekijk bericht